Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp

Karris

Recommended Posts

Skrevet

Når jeg skal lage meny på hjemmesida, hvordan får jeg til å lage linker til de andre sidene på hjemmesida? Bruker adobe...

Håer noen skjønte hva jeg spurte om og kan svare. :D

Skrevet

Vet ikke hvordan det funker på adobe, men jeg skjønnte i alle fall at du ville lage en link som linker til en annen side (det var sånn ikke sant?). Du vil altså f.eks lage en meny? Hvor det kanskje står:

Om meg og du vil at denne teksten skal linke til siden om meg, korrekt?

Skrevet
Vet ikke hvordan det funker på adobe, men jeg skjønnte i alle fall at du ville lage en link som linker til en annen side (det var sånn ikke sant?). Du vil altså f.eks lage en meny? Hvor det kanskje står:

Om meg og du vil at denne teksten skal linke til siden om meg, korrekt?

Jepp! :P Godt jeg har deg til å oversette for meg! :P

Ser ikke ut til at det er så mange som har lyst til å fortelle meg hvordan jeg gjør det da men... :P

Skrevet

Skal du bare legge en link på teksten?

Vet ikke hvilket program du bruker, eller hvordan det funker, men du kan prøve å:

- Markere, og deretter høyreklikke på teksten, og se om det kommer opp noe lignende "hyperkobling"

- Markere, og se om du finner et blide av en liten kjetting på en måte, eller to ledd liksom som henger i hverandre, og trykke på den.

Skrevet
Skal du bare legge en link på teksten?

Vet ikke hvilket program du bruker, eller hvordan det funker, men du kan prøve å:

- Markere, og deretter høyreklikke på teksten, og se om det kommer opp noe lignende "hyperkobling"

- Markere, og se om du finner et blide av en liten kjetting på en måte, eller to ledd liksom som henger i hverandre, og trykke på den.

Takk for svar! Skal prøve på det! Må bare vente til jeg få fiksa pc-en min... Hele hardisk driten har streika! :P

Skrevet

Huff, det hørtes ikke bra ut :P

Men du skrev at du hadde Adobe var det ikke?

For jeg kunne prøvd å forklare det om du brukte frontpage f.eks, men det tok jo Julie seg av :P

Skrevet

I GoLive merker du bare teksten, og så skriver du inn adressen i den boksen til høyre på skjermen hvor det står hyperkobling eller noe lignende, det er en sånn "link" ting ved siden av der, sånn to leddet kjetting på en måte.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...