Gå til innhold
Hundesonen.no

Brukshundene.wordpress.com


Kristiin

Recommended Posts

Brukshundene.wordpress.com

Da har vi også fikset oss wordpress blogg. Jeg vill gjerne ha kommentarer om bloggen og sifra om dere synes jeg mangler noe eller om dere synes noe skulle vært anerledes. Siden vill mest omhandle hundene og noe kaninene.

Jeg vill gjerne bli linket, og vis du har lyst til og bli linket er det bare og sifra.

Kristin og hundene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint ut det :whistle: Men iom at adressen er den den er, så kunne det vært interessant med en side om hva hundene brukes til.

Joda, har tenkt på det. Om jeg skal ha en "forside" som det sto forklart om meg, hundene og hva vi driver med men jeg valgte istedet og ha bloggen som forside. Må også si at jeg ikke har skrevet om hundene noe utfyllende enda :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg har bare plass til 7 sider på bloggen min, men jeg har lyst på flere, men har ikke plass! Hva synes dere er viktigst på en hjemmeside av disse sidene? ;

"

Forside (bloggen, den må nesten være der)

Foto/galleri (bilder, og "fotohistorien" min)

Hundene (om hundene)

Kaninene (om kaninene)

Planer (stevne/kurs planene mine)

Vi minner (og de dyrene som har gått bort)

Linker (nyttige linker)

Maskoten/katten (om katten vår)

Om oss/hjem (om meg)

"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Syns du har et fint oppsett på sidene og har fint innhold. Likte kanskje ikke helt designet, men smaken er som baken, da, og det var jo ikke stygt :aww: Men går det å plassere datoen med det lille kalenderbildet et annet sted? Den er så irriterende når den dukker opp under alle overskrifter.

Men ellers er den oversiktelig og fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, synes det er en av de bedre wordpress-oppsettene, oversiktlig og greit. Morsomt med mer info om hundene og :aww:

Men får du penger fra canis for å reklamere? Hvis ikke så er det jo ikke nødvendig å ha banneret to steder, i margen og nederst, reklame er sjeldent pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer :aww: Den datoen går desverre ikke ann og ta bort, det er jo alltid en eller annen bakside med det fint oppsett. Skal prøve og legge ut enda mer også nå, men jeg har i det minste skrevet på alt, mer utfyllende kommer senere. Ja, reklamen får jeg betalt for ja, men det kan jo holde med bare en også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ja men da så, bra for deg :lol: Er ikke så plagsomt da, så gjør ikke så mye egentlig, er sikkert best å ha det to steder hvis du tjener per klikk eller no.

Reklame er jo for og påvirke folk, så jeg prøver så godt jeg kan og få påvirket folk til og klikke seg inn på canis via min side og kjøpe noe :blink: Forsividt kan alle få den samme avtalen med reklame vis du går inn på canis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

For tiden er jeg veldig fornøyd med bloggen, innholdet og generelt utseendet. Men hva synes dere? Ønsker konstruktiv tilbakemelding.

Det eneste jeg savner i bloggen min er arkivet og en søkemotor. Er det noe dere savner? Eller kan det oversees?

Hva synes dere eller om bloggingen? Blogger jeg om de riktigere tingene, mer tekst? mer bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin blogg, men jeg savner arkivet ja. :) Samt at jeg synes at teksten er litt for fet og derfor slitsom å lese, men det er jo bare en personlig preferanse fra min side. Synes at bildet du har i headeren går fint sammen med fargene på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt så gammel nå at jeg foretrekker sort skrift på hvit bakgrunn :icon_redface: (jeg hadde alltid sort/mørk bakgrunn før). Ellers synes jeg og det er greit med en marg der det er arkiv, hvem som har kommentert sist osv. Mye greiere å finne frem til om man har fått svar på et spørsmål osv, istedenfor å måtte lete seg tilbake til innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...