Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommertreff i Østfold!?!?


TonjeRA

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Høres supert ut, victoria! :blink: Vi trenger ringtrening! :getlost:

Hva sier dere andre til å flytte treffet til lørdag 8.august??

Sted vil fortsatt være Nesparken...

Jeg tror det går bra. Er det langt fra Halden? Går det buss/tog dit? *skal høre med pappa om det passer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går bra. Er det langt fra Halden? Går det buss/tog dit? *skal høre med pappa om det passer*

Kan være jeg er helt på bærtur nå, men tror ikke halden er sånn kjempe langt fra sarp, fred osv, så hvis noen som bor der skal så kan du kanskje sitte på litt av veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går tog :getlost: Jeg kan eventuelt møte deg når du kommer med toget og vi kan gå opp til nesparken sammen.

Kan være jeg er helt på bærtur nå, men tror ikke halden er sånn kjempe langt fra sarp, fred osv, så hvis noen som bor der skal så kan du kanskje sitte på litt av veien..

Tror buss er billigere enn tog, men tar jo lenger tid da..

http://www.ostfold-kollektiv.no/userfiles/ny400.pdf

Tusen takk alle sammen! Jeg tror han fyren vi skal være hos kan kjøre og hjelpe til å vise oss hvor det er :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å oppsummere litt...

Søndag 2. august kl. 16.30 passer best for:

- Siri og Diego

Lørdag 8. august kl. 15.00 (klokkeslett er bare et forslag) passer best for:

- Ailostaff

- Armagnac

- Lill

- Victoria

- Eva&Embla (?)

- MalinHolmgren

Hvordan passer disse dagene for dere Blondiemamma??? og hva med Gina&Corin og Pepsimor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke buss fra Askim til Moss i det hele tatt i helgene på sommerstid :getlost: Da må jeg til Ski og bytte tog og greier, og det gidder jeg ikke med to barn på slep. .Dyrt blir det også.... *sukk* Dessuten skal jeg til Kiel dagen etter, og jeg skal levere Blondie til oppdretteren den dagen. Selvfølgelig kunne jeg hørt om hun ville være med på treffet. .men jeg må først komme meg til og fra.... :lol:

Edit: Pepsimor kjører jo da.. Hvis hun skal.. men hun har 4 barn, så ikke så lett for henne å organisere heller :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...