Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommertreff i Østfold!?!?


TonjeRA

Recommended Posts

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Nesparken er jo foreslått, hva med å ta det der? kl. 16.30?

Men da trenger jeg veiforklaring siden jeg ikke har peiling på hvor det er altså... :(

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D659252...t%26tab%3Droute

Her har du kart. Hvis du kommer fra Våler (er vel det som er kortest), er det bare å fortsette forbi mosseporten og igjen om tunnelen. Etter tunnelen er det vel ca 500 m så er det skiltet til Mossehallen på venstre side. Svinger du inn der ligger nesparken der :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :( da skal jeg sannsynligvis klare å finne fram vettu! :(

Men kunne ikke en av dere som kan veien sende meg en PM med tlf nr, så ringer jeg dersom jeg skulle være helt ute å kjøre... :wub: Retningssans er en fin ting... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! :( da skal jeg sannsynligvis klare å finne fram vettu! :(

Men kunne ikke en av dere som kan veien sende meg en PM med tlf nr, så ringer jeg dersom jeg skulle være helt ute å kjøre... :wub: Retningssans er en fin ting... :yes:

Sender deg en PM jeg :lol: Hvordan gikk det forresten med Yakita i går? Diego var så sliten etter leken med Ailo og varmen at vi dro hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en PM jeg :( Hvordan gikk det forresten med Yakita i går? Diego var så sliten etter leken med Ailo og varmen at vi dro hjem.

Yakita ble BIR og BIG3! Kjempe fornøyd med frøkna!!! Moro at det går så bra med ho og tina!

Ailo var sliten han og...sov omtrent fra vi kom hjem til morran etter! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ja...eeh...altså...nå har det seg sånn at det er litt krise i familien til jenta vi er avlastningshjem for, så jeg må hente henne søndag mellom 17.00 og 18.00...så da får desverre ikke vi kommet...men håper dere koser dere likevel...hihi...Synd at det ble sånn, men må nesten stille opp her!

Vi lover å komme sterkere tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er greit for dere tar jeg gjerne med jenta på treffet jeg...Ho er 6 år, vant til å ha hunder rundt seg så det skal gå fint...:getlost:

Men skal vi bytte dag slik at Eva&Embla får vært med også? Ta det f.eks mandag ettermiddag istede???

eller skal vi fortsatt ha det på søndag, bare litt seinere på dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er greit for dere tar jeg gjerne med jenta på treffet jeg...Ho er 6 år, vant til å ha hunder rundt seg så det skal gå fint...:getlost:

Men skal vi bytte dag slik at Eva&Embla får vært med også? Ta det f.eks mandag ettermiddag istede???

eller skal vi fortsatt ha det på søndag, bare litt seinere på dagen?

Jeg jobber hele neste uke, så for min del passer det best litt senere på søndag. Bare ta med jenta :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...