Blongo Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2009 Hei alle sammen. Jeg er da en jente/dame (når er man egentlig dame) på 27 år. Har en herlig hund på 1 1/2 år som jeg har ventet på i mange år. Endelig var det min tur. Alt lå endelig til rette og jeg stor koser meg. Valg av rase var nøye planlagt og alt var på plass før hunden kom hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 19. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2009 Hei og velkommen. Hvilken rase er det da? Legg ut noen bilder, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2009 Heisann, velkommen Ja hvilken rase? Og vi eeelsker bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2009 Heihei, og velkommen! Jeg ber som de andre, rase og bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 20. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2009 Kanskje jeg kommer med Bilde og rase etterhvert Trenger jo ikke avsløre alt med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar