Djervekvinnen Skrevet 15. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2009 Jeg bruker hjemmesidecreatoren til One.com, og bruker galleriet til One. Det jeg lurer på, er hvordan skal jeg få galleriet til å åpne seg i eget vindu? Finner ingen steder noe valg om _blank, _top, _left osv, hvis dere skjønner. Kan jeg skrive en kode i selve html- koden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 15. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2009 Lenge siden jeg har tatt en titt på editoren til One, men hvis du redigerer kildekoden, burde det være mulig å skrive en link slik: <a href="link-til-albumet-ditt" target="_blank">Mitt Album</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 15. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2009 Da må du gå inn på "HTML editor'en" Om du åpner "FileManager" kan du klikke en gang på "fotosiden" eller siden du har linken på, og deretter klikke på "TextEditor"(i steden for "WebComposer") så skal det komme opp masse HTML koder o.l Om du ga scroller ned til linken du skal få opp i nytt vindu, må du skrive inn target=_blank bak linken. Eksempel: <A href="link til bilder" target=_blank> Veldig tungvindt, men forløpig den eneste måten jeg vet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Juli 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2009 Tusen takk for hjelpen! FIkk det til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar