Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen 1-2 august


MegaMarie

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Takketakk!

Jammen, det kunne ikke jeg vite, siden jeg ikke skal stille. ;)

Ååå :ahappy: Jeg trodde du skulle stille jeg..

Lørdagen og Søndagen må jeg møte klokken 9, så da får jeg god tid til å kikke rundt på andre og ta bilder av doggis folk :) Jeg får vell printe ut programet slik at jeg vet når de ulike rasene til sonisene skal stilles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå :ahappy: Jeg trodde du skulle stille jeg..

Lørdagen og Søndagen må jeg møte klokken 9, så da får jeg god tid til å kikke rundt på andre og ta bilder av doggis folk ;) Jeg får vell printe ut programet slik at jeg vet når de ulike rasene til sonisene skal stilles.

Jeg skal skrive i ring 12 på lørdag, og ring 11 på søndag, fikk jeg beskjed om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom skrivernes PM og gitt ;) Jeg skal skrive på valpeshow på fredag, tibber, engelsk bulldog, mops og GD på lørdag og på søndag intet mindre enn: faraohund, finsk lapphund, japansk spisshund, keeshond, amerikansk akita, eurasier, akita, alaskan malmute, chow chow, kleinspitz, mittelspitz, norsk buhund, shiba, västgötaspets, smojed, basenji, pomme og portis.

Gleder meg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive i ring 12 på lørdag, og ring 11 på søndag, fikk jeg beskjed om. ;)

Skriv noe fint på kritikken vår på Søndag da :ahappy: Vi er i ring 11 begge dagene :)

Haha. Nå har jeg laget mitt eget lille program. Alle ringene jeg skal innom i løpet av helgen. Jeg har ikke valpe program da, så vet ikke i hvilken ring hvilke valper er i.

Fredag: Austrailian Shepherd, Amerikansk Cocker, Tibetansk spaniel.

Lørdag:

09:00--> Tibetansk spaniel, Shetland Sheepdog, Groendal og Tervuren.

10:00--> Basenji, Wheaten og Briard.

11:00--> Papillon (Bearded Collie, Cavalier)

Søndag:

09:00--> Papillon (Berner Sennen)

10:00--> Cavalier, Tervuren og Shetland Sheepdog.

10:30--> Tibetansk spaniel og Briard.

11:30 --> Basenji.

12:00--> Wheaten.

Streng program som skal følges til punkt og prikke! Har jeg tid innimellom ser jeg litt på Australian Shepherd og Dvergpincher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom skrivernes PM og gitt ;) Jeg skal skrive på valpeshow på fredag, tibber, engelsk bulldog, mops og GD på lørdag og på søndag intet mindre enn: faraohund, finsk lapphund, japansk spisshund, keeshond, amerikansk akita, eurasier, akita, alaskan malmute, chow chow, kleinspitz, mittelspitz, norsk buhund, shiba, västgötaspets, smojed, basenji, pomme og portis.

Gleder meg :ahappy:

hvilken ring til valpene da frøkna? :)

vi stiller jo valp :) eller mannen i huset gjør , jeg er hjemme med sprekkferdig tispe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken ring til valpene da frøkna? :ahappy:

vi stiller jo valp ;) eller mannen i huset gjør , jeg er hjemme med sprekkferdig tispe :)

Vet ikke enda :) Den var visst ikke helt klar enda. Men jeg skal skrive for samme dommer hele helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde jo fått for begge dager jo. Dommerendring på lørdag. Greit for meg, jeg kjenner ingen av dem. ;)

6am. valper fredagen og 14wheatens lørdagen når jeg stiller Oscar!

Datteren til Oscar skal også komme på Nesbyen og jeg er superspent på å se henne :ahappy:

Jeg har ikke fått med meg at du har fått en am cocker jeg. Og så en ekte Statesman da :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis jeg kjenner deg igjen, så da må du komme og finne meg på lørdag. ;)

Jeg skal vinke til deg når vi står på bordet jeg XD Ellers så kan du vite at jeg kommer til å se super proff ut med nye handler klær :ahappy:! Da kjenner du meg garantert igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal skrive i ring 12 på lørdag, og ring 11 på søndag, fikk jeg beskjed om. :)

Isj, jeg er i ring 9 begge dager :)

Der kom skrivernes PM og gitt :) Jeg skal skrive på valpeshow på fredag, tibber, engelsk bulldog, mops og GD på lørdag og på søndag intet mindre enn: faraohund, finsk lapphund, japansk spisshund, keeshond, amerikansk akita, eurasier, akita, alaskan malmute, chow chow, kleinspitz, mittelspitz, norsk buhund, shiba, västgötaspets, smojed, basenji, pomme og portis.

Gleder meg :ahappy:

Jeg forventer meg en liten blomst på kritikkene ;)

Haha. Nå har jeg laget mitt eget lille program.

Kult.

Du må hilse på oss også, da ;)

Hvor skal sonen folket forresten bo?

Vi skal campe i vogn, men har ikke helt bestemt lokalisjon. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, jeg er i ring 9 begge dager :)

Jeg forventer meg en liten blomst på kritikkene :)

Kult.

Du må hilse på oss også, da :)

Hvor skal sonen folket forresten bo?

Vi skal campe i vogn, men har ikke helt bestemt lokalisjon. Tips?

Sara og jeg tenkte å bo i vogna vår på selve plassen. Men det blir kanskje litt vanskelig med baby? Hvis du ikke har stoooort bad i campingvogna da? :)

Jeg tror det var SusanneL som sa at man må være tidlig ute hvis man ville ha plass på utstillingsområdet. Håper det holder å komme sånn midt på dagen på fredag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag:

09:00--> Tibetansk spaniel, Shetland Sheepdog, Groendal og Tervuren.

10:00--> Basenji, Wheaten og Briard.

11:00--> Papillon (Bearded Collie, Cavalier)

Søndag:

09:00--> Papillon (Berner Sennen)

10:00--> Cavalier, Tervuren og Shetland Sheepdog.

10:30--> Tibetansk spaniel og Briard.

11:30 --> Basenji.

12:00--> Wheaten.

Weeeeee !! Du får vinke og si hei - og om guttungen skulle finne på å skape seg og lage furrore i ringen, får du bare snu ryggen til og late som om du ikke har sett noen ting :)

Hvor skal sonen folket forresten bo?

Jeg har jo kjøpt meg nytt telt, så jeg skal derfor telte - og som vanlig regner jeg med at jeg får plass inne på områdecampingen :). Trivelig der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara og jeg tenkte å bo i vogna vår på selve plassen. Men det blir kanskje litt vanskelig med baby? Hvis du ikke har stoooort bad i campingvogna da? :)

Jeg tror det var SusanneL som sa at man må være tidlig ute hvis man ville ha plass på utstillingsområdet. Håper det holder å komme sånn midt på dagen på fredag?

Vi snakket med arrangørene i dag og fikk beskjed om å sende de mail for å bestille strømplass.

Jeg ville ikke tatt sjansen på å komme uten å ha bestilt først, selv om vi gjorde det i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakket med arrangørene i dag og fikk beskjed om å sende de mail for å bestille strømplass.

Jeg ville ikke tatt sjansen på å komme uten å ha bestilt først, selv om vi gjorde det i fjor.

Ah, nyttig opplysning! Du har vel ikke en mailadresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv noe fint på kritikken vår på Søndag da :) Vi er i ring 11 begge dagene :)

Haha. Nå har jeg laget mitt eget lille program. Alle ringene jeg skal innom i løpet av helgen. Jeg har ikke valpe program da, så vet ikke i hvilken ring hvilke valper er i.

Fredag: Austrailian Shepherd, Amerikansk Cocker, Tibetansk spaniel.

Lørdag:

09:00--> Tibetansk spaniel, Shetland Sheepdog, Groendal og Tervuren.

10:00--> Basenji, Wheaten og Briard.

11:00--> Papillon (Bearded Collie, Cavalier)

Søndag:

09:00--> Papillon (Berner Sennen)

10:00--> Cavalier, Tervuren og Shetland Sheepdog.

10:30--> Tibetansk spaniel og Briard.

11:30 --> Basenji.

12:00--> Wheaten.

Streng program som skal følges til punkt og prikke! Har jeg tid innimellom ser jeg litt på Australian Shepherd og Dvergpincher.

Kom og hils på oss og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...