Iago Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 *spise i seg ordene og sitte på fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 31. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2009 Skal mye til for at vi skal gå agility dessverre, men mye mulig vi kjører en tur innom for å se på lell 89 chihuahua, det var da som bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blongo Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Har stilt for sistnevnte. Har ikke tenkt å stille for henne igjen for å si det sånn. Hva er så ille med Mona Selbach? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Skal mye til for at vi skal gå agility dessverre, men mye mulig vi kjører en tur innom for å se på lell 89 chihuahua, det var da som bare Vedder på at minst 10 ryker med gult, fordi de er vaskekte "tjenepenger" hunder fra popularitetsperioden Fin pm for vår del. 3 kooikere i naboringen til flaten - OG oppmøte kl 9 så jeg slipper å stresse med at hun går samtidig med A. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 *spise i seg ordene og sitte på fingrene* Hvorfor endret du innlegget ditt? 47 springere, det er vel egentlig helt som forventet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Hvorfor endret du innlegget ditt? Tenkte det kanskje var dumt å legge det inn på åpent forum likevel. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 jeg skal stille årdshund og galgo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 8 hvite dverger.. Jeg vet om Blondie og 2 hanner.. Spent på hvem de 5 resterende er... *VIL HA STORCERT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 1. August 2009 Rapporter Share Skrevet 1. August 2009 Jeg skal, men stiller ikke Mulig udyret er med.. får se ann dagsformen hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 2. August 2009 Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 5 AK, og jeg vet hvem alle er. Det er en junior/unghund tispe, en åpen tispe, mine to i champ og 1 junior/unghund hannhund. Junior/unghundene er søsken, og igjen halvsøsken til hannhunden jeg skal bruke. Så det blir kjekt å se dem Ser ut til at Blaze blir stilt alikavel. Hadde bestemt meg for å ikke gjøre det, men på PM står det dommerelev så da får han en ekstra hund på papiret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 2. August 2009 Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 20wheatens Er usikker på hva dommeren vil ha, men vi prøver;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christa_34 Skrevet 2. August 2009 Rapporter Share Skrevet 2. August 2009 jeg skal .. Med 1 hund i JK cavalier Rasespesial på lørdag og NKK utstilling på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Willy skal selvsagt i ringen på lørdag. 19 påmeldte hunder og jeg har vel ikke helt oversikten over hvem som kommer må jeg innrømme. Målet får vel være cert og Crufts-kvalifisering kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isabel Skrevet 3. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Vel, med 46 Papilloner er jeg egentlig veldig fornøyd! Hadde tippet iallefall rundt 70 påmeldte, så skal ikke klage! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 82 bernere... Min neste hund blir en katalansk gjeterhund, den så jeg det bare var én av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 82 bernere... Min neste hund blir en katalansk gjeterhund, den så jeg det bare var én av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Æsj, det er dommerbytte på juniorene, til Astrid Indrebø. Hun ga Eros flat rød på en utstilling i mai. Han fikk en god kritikk da, og han har utviklet seg veldig mye på de 3 månedene så jeg prøver nok å stille han likevel. Er påmeldt til sammen 16 juniorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 57 Jack Russells, hallelujah. Godt vi stiller uten noe som helst ambisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Endel virkelig "wow" antall der, da... 86 staff'er, 57 whippets, 76 dvergpincher. tilsammen over 100 chi'er... "Vi" er bare 23 (bearded collies), og jeg har ikke engang meldt på og DET er sjeldent, det! Jeg skal arrangere spes.utstillingen til bolognese & coton de tulear på Ås (+ Generalfors. på ettermiddagen) den lørdagen. Men jeg planlegger en tur dit for å bare kikke og shoppe på søndagen (hvis det ikke bøtt-regner, såklart). Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 er det mange hvite gjeterhunder? Nysgjerrig, NEI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Susanne, det er 86 staffer + 13 JK hannhunder, tilsammen 99 staffer. Det er mange, det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Susanne, det er 86 staffer + 13 JK hannhunder, tilsammen 99 staffer. Det er mange, det. Det er 5 hvite gjeterhunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins.. Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Det er jo morsommere og morsommere til flere det er påmeldt da..... I fjor var vi påmeldt 89 cc tror jeg.... I år er vi nede på 64, men det er fortsatt mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christa_34 Skrevet 3. August 2009 Rapporter Share Skrevet 3. August 2009 Cavalier rasespesial lørdagen på Bjerke : 10 valper og 55 voksne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Endel virkelig "wow" antall der, da... 86 staff'er, 57 whippets, 76 dvergpincher. tilsammen over 100 chi'er... "Vi" er bare 23 (bearded collies), og jeg har ikke engang meldt på og DET er sjeldent, det! Jeg skal arrangere spes.utstillingen til bolognese & coton de tulear på Ås (+ Generalfors. på ettermiddagen) den lørdagen. Men jeg planlegger en tur dit for å bare kikke og shoppe på søndagen (hvis det ikke bøtt-regner, såklart). Susanne Nei, vi satser på reprise av gjørmehullene som har vært der tidligere akkurat :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar