Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Ås, 9. august

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet
Vi har heller ikke øvd så mye, og det vi har øvd har gått veldig varierende. Bandit er og veldig flink til å hoppe og sprette for å si det sånn :P

Vi sees ihvertfall :)

har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg har fått papirene i Posten..

Er 1 boston terrier valp.. johooo! Blir spennende for det da.. selv om jeg kommer til å dø.. Jeg vet jo ikke hvordan jeg gjør det en gang.. må prøve å få øvd litt denne uken!

armagnac- Det er 1 GD påmeldt

Skrevet

Det er faktisk flest raser med bare 1 valp som stiller! Det er mest av boxer og rottweiler (8 i hver gruppe). kan ikke si at det er så stort antall heller men :P

Skrevet
har du fått PM eller? det er ihvertfall 5 dsg valper og de skal i ringen kl. 11.00. Ring 1 :P

Men da ses vi der.

Ja fikk PM i dag :)

Uff nå gruer jeg meg altså..hehe. Men det blir spennende da.

Vi sees ja :P

Skrevet

er spennende og sosialt med utstilling, og spent skal man være for å prestere bedre mener jeg :P har ikke fått pm ennå jeg :P uff litt stressa med den merker jeg :)

Skrevet
Haha, si ifra hvis ikke du har fått den innen i mårra, send meg PM, så skal jeg si ifra til de som arrangerer, så ordner vi det. :P

hehe takk:) da hører du fra meg hvis den ikke er i postkassa i morra :)

Guest janson
Skrevet

Noen som vet når det begynner? Fristet å ta en liten tur og titte!

Skrevet

Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

Skrevet
Jeg har en del bilder fra valpeshowet i går, så hvis noen her er interessert, send meg en melding! Har et par av Boxerne (ikke BIR/BIM), svart/hvit Newfoundlander, tigret/hvit Staff og flere av grehoundene.

Disse BIR-vinnerne (de fleste bildene tatt i gruppene): Whippet, Irsk Setter, Faraohund, Basenji, Vallhund (el.), Japansk Spisshund, Rottis, Grand Danois, Nuffe, Fransk Bulldog.

OT, men velkommen inn hit :|

Skrevet
Kan du ikke legge dem ut her da? Eller lage en ny tråd i bildeforumet :| Alle her inne elsker bilder ha ha :)

Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Skrevet
Skulle gjerne gjort det, men jeg skjønner ikke hvordan! Får jo bare lastet opp ett - maks to - bilder om gangen? Eller er jeg bare litt dum??

Last opp bildene dine på www.photobucket.com

Det er super enkelt:)

Skrevet

:|

Neida, du er ikke dum :) Gjør som rottmaneier skriver og last opp i photobucket. Det er ikke lagt opp til at vi skal lagre masse bilder her i forumet, så er lettere å laste opp til et annet sted.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...