Caroline Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2009 Thank you Nå funka det. Vi skal! Må bare vente til lille Pumis ligger på DogWeb... Jeg er übernervøs. Selv om det er kjempe lenge til. Har bare stilt hund 3 ganger før, og det var med Oscar da han var valp for 2 år siden... Du trenger ikke det, valpeshow er uoffisielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2009 Du trenger ikke det, valpeshow er uoffisielt Ååå, da er det jo greit Men hvordan skal jeg melde på da? Kan jeg melde på gjennom NKK sin elektroniske påmelding? EDIT: Da sjekket jeg DogWeb, og snuppelure ligger der nuh, så da er alt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2009 da er Kita også påmeldt til Åa:) håper vi ikke stiller aleine som GD valp der også hihi men er vel en i Ås som driver med GD tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2009 hehe...du begynner jo å bli vant til å stille aleine du... foreløpig vet jeg om tre staffer... Ailo - 4-6 mnd hanne xxx - 6-9 mnd tispe xxx - 6-9 mnd hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 25. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2009 hmm jeg får vel gå på gd forumet jeg da, høre om noen skal stille valpis på Ås Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 28. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2009 Jepp...Spennende se hvem som kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Victoria Skrevet 29. Juli 2009 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2009 **** jeg glemte helt dette.. Jeg som hadde tenkt til å melde :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Når pleier man å få beskjed om hvor og når man skal møte? Min første utstilling, og trodde kanskje jeg skulle hørt noe nå. Noen andre som har hørt noe? :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Når pleier man å få beskjed om hvor og når man skal møte? Min første utstilling, og trodde kanskje jeg skulle hørt noe nå. Noen andre som har hørt noe? Jeg sitter og ser på alle pm'ene, pakket og klare til å bli sendt. :angry: De blir sendt i dag, så da har dere de om max et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Jeg sitter og ser på alle pm'ene, pakket og klare til å bli sendt. De blir sendt i dag, så da har dere de om max et par dager. Oi, styrer du med det? For min burde ikke blitt sendt hjem :angry: Vet ikke om jeg rekker hjemom før helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Jeg sitter og ser på alle pm'ene, pakket og klare til å bli sendt. De blir sendt i dag, så da har dere de om max et par dager. Så bra! takk for svar :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Oi, styrer du med det? For min burde ikke blitt sendt hjem Vet ikke om jeg rekker hjemom før helga. Neei, men jeg er hos de som styrer med det. :angry: Sender deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Så bra! takk for svar :angry: Skal du stille Bandit eller? I såfall ses vi ved ringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 PM'n kommer vel på mail???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Det kan hende jeg kommer innom og titter på, faktisk. Begynner på skolen igjen 10. august, så jeg må jo snart utover til Ås igjen... :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. August 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 PM'n kommer vel på mail???? Neei, den kommer i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 ååh...trudde ikke de hadde adressa jeg...for jeg skrev jo ikke den i påmeldinga! :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 ååh...trudde ikke de hadde adressa jeg...for jeg skrev jo ikke den i påmeldinga! :angry: Hvordan finner dem adressen til alle sammen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Hvordan finner dem adressen til alle sammen egentlig? :angry: Må vel bli på dogweb eller noe sånt det da? De har jo reg.nr. + navnet på hunden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Må vel bli på dogweb eller noe sånt det da? De har jo reg.nr. + navnet på hunden... Ja sant.. men hva om noen valper ikke er registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Skal du stille Bandit eller? :angry: I såfall ses vi ved ringen! Ja skal stille Bandit, gruer meg noe helt vilt Er det deres første utstilling? Ja sant.. men hva om noen valper ikke er registrert? Bandit er svensk-registrert fortsatt, så lurer litt på hvor de skal få tak i min adresse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 Så morsomt! Da skal du inn i ringen før meg. Dette blir vår 2. utstilling. var på den i Moss 26 Juli :angry: Har ikke fått øvd så mye på å "gå i ringen" heller pga været, så får ta det som det kommer. Sist gang hoppet og spratt hun for det meste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 4. August 2009 Rapporter Share Skrevet 4. August 2009 bare håper jeg får pm'n hjem hit til Skiptvet :angry: at ikke den havner på toten men det finner vi jo fort ut, hvis den skulle komme i løpet av ett par dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 5. August 2009 Rapporter Share Skrevet 5. August 2009 Så morsomt! Da skal du inn i ringen før meg. Dette blir vår 2. utstilling. var på den i Moss 26 Juli Har ikke fått øvd så mye på å "gå i ringen" heller pga været, så får ta det som det kommer. Sist gang hoppet og spratt hun for det meste Vi har heller ikke øvd så mye, og det vi har øvd har gått veldig varierende. Bandit er og veldig flink til å hoppe og sprette for å si det sånn Vi sees ihvertfall :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 5. August 2009 Rapporter Share Skrevet 5. August 2009 Æsj, jeg glemte å melde på :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar