Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Ås, 9. august

SoppenCamilla

Recommended Posts

Thank you :lol: Nå funka det.

Vi skal! Må bare vente til lille Pumis ligger på DogWeb...

Jeg er übernervøs. Selv om det er kjempe lenge til. Har bare stilt hund 3 ganger før, og det var med Oscar da han var valp for 2 år siden...

Du trenger ikke det, valpeshow er uoffisielt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Du trenger ikke det, valpeshow er uoffisielt :lol:

Ååå, da er det jo greit :P Men hvordan skal jeg melde på da? Kan jeg melde på gjennom NKK sin elektroniske påmelding?

EDIT: Da sjekket jeg DogWeb, og snuppelure ligger der nuh, så da er alt greit :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når pleier man å få beskjed om hvor og når man skal møte? Min første utstilling, og trodde kanskje jeg skulle hørt noe nå. Noen andre som har hørt noe? :P

Jeg sitter og ser på alle pm'ene, pakket og klare til å bli sendt. :angry: De blir sendt i dag, så da har dere de om max et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stille Bandit eller? :angry: I såfall ses vi ved ringen!

Ja skal stille Bandit, gruer meg noe helt vilt :P

Er det deres første utstilling?

Ja sant.. men hva om noen valper ikke er registrert?

Bandit er svensk-registrert fortsatt, så lurer litt på hvor de skal få tak i min adresse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Da skal du inn i ringen før meg. Dette blir vår 2. utstilling. var på den i Moss 26 Juli :angry: Har ikke fått øvd så mye på å "gå i ringen" heller pga været, så får ta det som det kommer. Sist gang hoppet og spratt hun for det meste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt! Da skal du inn i ringen før meg. Dette blir vår 2. utstilling. var på den i Moss 26 Juli :P Har ikke fått øvd så mye på å "gå i ringen" heller pga været, så får ta det som det kommer. Sist gang hoppet og spratt hun for det meste :P

Vi har heller ikke øvd så mye, og det vi har øvd har gått veldig varierende. Bandit er og veldig flink til å hoppe og sprette for å si det sånn :)

Vi sees ihvertfall :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...