Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Ås, 9. august

SoppenCamilla

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Meld på, og kom! Flott trening for valper og menneskene dems, flott mulighet for å komme i kontakt med andre med valper, super sosialisering, finnes det egentlig noen ulemper? :whistle: Det er Norsk Boxerklubb som arrangerer, og annonsen finner dere her.

Høres fryktelig morsomt ut, men, er det 27.juli eller 9.juli som er fristen? På annonsen står det 27.juli, på hjemmesiden 9.juli? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vi jo være med på! Pumisen har jo ikke vært på et eneste valpeshow, for de kræsjer alltid med stevner. Hvor melder jeg meg på? :blink:

Annonsen kommer ikke opp hos meg? Noen andre som ikke får den opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vi jo være med på! Pumisen har jo ikke vært på et eneste valpeshow, for de kræsjer alltid med stevner. Hvor melder jeg meg på? :blink:

Annonsen kommer ikke opp hos meg? Noen andre som ikke får den opp?

Prøv å gå inn fra boxerklubben sine sider? http://www.norskboxerklubb.no/

Jeg vurderer det sterkt, men hvem er han andre dommeren? Kjenner kun til Steinar.

Hvis det er han jeg tror det er, så er det en ganske nyutdannet dommer, han har boxer selv, og jeg har ihvertfall inntrykk av at han er veldig hyggelig i ringen (sett fra en skrivers synspunkt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar dømmer jo :blink:

Men er det bare jeg som syntes 200,- for uoff. valpeshow er drøyt?

(sett det flere steder, så ikke bare boxerklubben som tar det.)

Alle valpeshow er uoffisielle.

Og jeg mener at jeg betalte 200 kroner for alle valpeshow X'en stilte på i fjor, 15 ble det vel til slutt. Muligens mindre på rene spesialer. Jeg synes valper kunne betalt halv pris av voksenpris - det er som regel bare BIR og BIM som drar hjem med noe, de andre får ofte bare kritikken. Og arrangører som kjører rene BIS-finaler for valpene, uten grupper først, synes jeg er gjerrige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skal ikke... Valpen min blir 4 mnd på søndag.. johooooo gleder å gruer meg til min utstillings debut... må jo bare melde meg på får jeg panikk så må noen bare slå til meg så går det bra.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg skal melde på Loppa, må bare vente til Gubben kommer hjem fra det store havet og høre om han har noen planer den dagen. Siden det tross alt egentlig er hans hund *ler*

Han rekker ihvertfall å komme hjem før fristen går ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... eeeee ja.. første for både hund og meg... også lille adhd/hare hoppe jenta min da.. hehe

hehe...veit akkurat hvordan det er! Jeg og Ailo har vår første utstilling på lørdag! Den i Ås blir vår andre...Kjenner sommerfuglene rimelig godt i magen for å si det sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå inn fra boxerklubben sine sider? http://www.norskboxerklubb.no/

Hvis det er han jeg tror det er, så er det en ganske nyutdannet dommer, han har boxer selv, og jeg har ihvertfall inntrykk av at han er veldig hyggelig i ringen (sett fra en skrivers synspunkt).

Thank you :) Nå funka det.

Vi skal! Må bare vente til lille Pumis ligger på DogWeb...

Jeg er übernervøs. Selv om det er kjempe lenge til. Har bare stilt hund 3 ganger før, og det var med Oscar da han var valp for 2 år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...