Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow i Ås, 9. august


SoppenCamilla

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Meld på, og kom! Flott trening for valper og menneskene dems, flott mulighet for å komme i kontakt med andre med valper, super sosialisering, finnes det egentlig noen ulemper? :whistle: Det er Norsk Boxerklubb som arrangerer, og annonsen finner dere her.

Høres fryktelig morsomt ut, men, er det 27.juli eller 9.juli som er fristen? På annonsen står det 27.juli, på hjemmesiden 9.juli? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vi jo være med på! Pumisen har jo ikke vært på et eneste valpeshow, for de kræsjer alltid med stevner. Hvor melder jeg meg på? :blink:

Annonsen kommer ikke opp hos meg? Noen andre som ikke får den opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må vi jo være med på! Pumisen har jo ikke vært på et eneste valpeshow, for de kræsjer alltid med stevner. Hvor melder jeg meg på? :blink:

Annonsen kommer ikke opp hos meg? Noen andre som ikke får den opp?

Prøv å gå inn fra boxerklubben sine sider? http://www.norskboxerklubb.no/

Jeg vurderer det sterkt, men hvem er han andre dommeren? Kjenner kun til Steinar.

Hvis det er han jeg tror det er, så er det en ganske nyutdannet dommer, han har boxer selv, og jeg har ihvertfall inntrykk av at han er veldig hyggelig i ringen (sett fra en skrivers synspunkt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar dømmer jo :blink:

Men er det bare jeg som syntes 200,- for uoff. valpeshow er drøyt?

(sett det flere steder, så ikke bare boxerklubben som tar det.)

Alle valpeshow er uoffisielle.

Og jeg mener at jeg betalte 200 kroner for alle valpeshow X'en stilte på i fjor, 15 ble det vel til slutt. Muligens mindre på rene spesialer. Jeg synes valper kunne betalt halv pris av voksenpris - det er som regel bare BIR og BIM som drar hjem med noe, de andre får ofte bare kritikken. Og arrangører som kjører rene BIS-finaler for valpene, uten grupper først, synes jeg er gjerrige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal skal ikke... Valpen min blir 4 mnd på søndag.. johooooo gleder å gruer meg til min utstillings debut... må jo bare melde meg på får jeg panikk så må noen bare slå til meg så går det bra.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg skal melde på Loppa, må bare vente til Gubben kommer hjem fra det store havet og høre om han har noen planer den dagen. Siden det tross alt egentlig er hans hund *ler*

Han rekker ihvertfall å komme hjem før fristen går ut :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... eeeee ja.. første for både hund og meg... også lille adhd/hare hoppe jenta min da.. hehe

hehe...veit akkurat hvordan det er! Jeg og Ailo har vår første utstilling på lørdag! Den i Ås blir vår andre...Kjenner sommerfuglene rimelig godt i magen for å si det sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å gå inn fra boxerklubben sine sider? http://www.norskboxerklubb.no/

Hvis det er han jeg tror det er, så er det en ganske nyutdannet dommer, han har boxer selv, og jeg har ihvertfall inntrykk av at han er veldig hyggelig i ringen (sett fra en skrivers synspunkt).

Thank you :) Nå funka det.

Vi skal! Må bare vente til lille Pumis ligger på DogWeb...

Jeg er übernervøs. Selv om det er kjempe lenge til. Har bare stilt hund 3 ganger før, og det var med Oscar da han var valp for 2 år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
    • Skriv litt fort her men veit at mensen er noe kvinner har å ikke hunder. Men trudde du klarte å slå 2 fluer sammen ✨️ Vi har fikset alt å funnet ut av alt så går det ikke Ann å slette innholde heller  Så andre som sere dette så all good ok8 vi fant ut av problemet 😄
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...