pippin Skrevet 28. Juni 2009 Rapporter Skrevet 28. Juni 2009 Ja.. Har da laget en liten bloggside for Tila.. Alle må jo bare ha en slik.. Det er jo selvfølgelig helt for min egen del.. Fordi jeg synes det er morsomt og skrive om ting vi opplever daglig. Men uansett.. Ta gjerne en titt innom og legg gjerne igjen en beskjed
Kristiin Skrevet 28. Juni 2009 Rapporter Skrevet 28. Juni 2009 Kaaanskje lurt og legge ved adressen også=
pippin Skrevet 28. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2009 Hahah.. ja jeg kom akkurat på det! Her.. ;P Tilas blogg
pippin Skrevet 20. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2009 Da har Tila fått ny hjemmeside..! Den er laget fra scratcj så jeg tar gjerne imot ros og kritikk! Har bare testet den i FireFox foreløpig.. Si ifra hvis det er noe som ikke stemmer.. Tilas hjemmeside
Lola Pagola Skrevet 20. September 2009 Rapporter Skrevet 20. September 2009 Kjempekul! så flink du er som koder selv 2Bente trodde jeg var et navn da, slang eller no ha ha, tok litt tid før jeg skjønte at det var tobente! Så kanskje bedre å skrive 2bente? Så det ikke ser ut som navn mener jeg.
pippin Skrevet 20. September 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2009 Nybegynner på dette da så er litt fornøyd.. hehehe.. Tenkte ikke over det engang jeg Men det kan jeg fikse vett.. ;P Kan tolkes feil ser jeg ja
pippin Skrevet 8. Desember 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Desember 2009 Oppdateringer skjer jevnlig hos Tila! Bloggen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar