Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Trondheim


Guest Jonna

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Jeg og Birko debuterte i agility i helga, vi gikk 4 løp. det første gikk han feil fritt og fikk bare 4.63 i tidsfeil så fikk vårt første napp i ag. Resten disket vi, men er bare kjempe fornøyd med alt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som gjorde det bra!

Vet ikke om det regnes som "resultat", men gjennomførte siste aspirantarbeid i ringsekretærutdanninga, og dommeren var fornøyd, så da håper jeg autorisasjonen er i boks. Har vært veeeeeeldig treg med å få gjennomført alle kravene (ikke så enkelt når man bor i utkanten og interessen går litt opp og ned...), så det var en lettelse. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle fornøyde sjeler!

Syns det var utrolig gøy at best in show ble hund fra bruksklasse! :P

Han stilte ikke i bruks nei, men i unghund. Han ble BIS brukshund på lørdag derimot, på spesialen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da har jeg fått med meg feil :P

Hun tør ikke melde på i bruks på NKKutstillinger, eller for utenlandske dommere, pga at de forhåndsdømmer hunder som stiller i bruks, og tror de er annenrangs. :P Snålt å tenke på; at hvis han hadde blitt stilt i bruks og ikke unghund, hadde han kanskje ikke vært BIS nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tør ikke melde på i bruks på NKKutstillinger, eller for utenlandske dommere, pga at de forhåndsdømmer hunder som stiller i bruks, og tror de er annenrangs. :icon_cry: Snålt å tenke på; at hvis han hadde blitt stilt i bruks og ikke unghund, hadde han kanskje ikke vært BIS nå..

Fryktelig synd at det ofte skal være en "ulempe" å stille i bruksklasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest cavkooik
I følge artikkelen på Hunden.no - BIS-vinneren fra brukshundklasse - så stilte Apollo i brukshundklassen på NKK.

Jeg har katalogen, og der står Apollo i unghundklassen. Jeg har og spurt eieren (siden jeg jobber sammen med han), og Apollo gikk i unghund på NKK, men i bruksklasse på spesialen dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge artikkelen på Hunden.no - BIS-vinneren fra brukshundklasse - så stilte Apollo i brukshundklassen på NKK.

Det er feil. I katalogen står han oppført i unghundklassen, og jeg så han i unghundklassen selv. Handleren/oppdretteren som meldte på, sa også til meg dagen før at hun ikke meldte på i bruksklasse på NKKutstillinger av de grunnene jeg nevnte over. Inger har nok blandet litt her, ganske enkelt. :icon_cry: Hun var jo tilstede begge dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Og her er BIR og BIM i kelpie-ringen :whistle:.

2009-06-27-BIR-BIM-kelpie02.jpg

Og den suverene vinneren :ahappy:

2009-06-27-BIR-BIM-kelpie03.jpg

OOooh endelig bilder. Så fint hun sto da!

Jeg har jo t.o.m vært flink og ikke mast *fniser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...