Guest Christine Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Skrevet 29. Juni 2009 Gratulerer til alle fornøyde sjeler! Syns det var utrolig gøy at best in show ble hund fra bruksklasse!
elindm Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Skrevet 29. Juni 2009 Jeg og Birko debuterte i agility i helga, vi gikk 4 løp. det første gikk han feil fritt og fikk bare 4.63 i tidsfeil så fikk vårt første napp i ag. Resten disket vi, men er bare kjempe fornøyd med alt
bardmand Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Skrevet 29. Juni 2009 Gratulerer til alle som gjorde det bra! Vet ikke om det regnes som "resultat", men gjennomførte siste aspirantarbeid i ringsekretærutdanninga, og dommeren var fornøyd, så da håper jeg autorisasjonen er i boks. Har vært veeeeeeldig treg med å få gjennomført alle kravene (ikke så enkelt når man bor i utkanten og interessen går litt opp og ned...), så det var en lettelse. ;-)
Huldra Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Skrevet 29. Juni 2009 Gratulerer til alle fornøyde sjeler! Syns det var utrolig gøy at best in show ble hund fra bruksklasse! Han stilte ikke i bruks nei, men i unghund. Han ble BIS brukshund på lørdag derimot, på spesialen.
Peers Skrevet 29. Juni 2009 Rapporter Skrevet 29. Juni 2009 Leah ble nr 3 i klassen. Jeg vet. Winton Man On The Moon, til daglig kalt Apollo. Takk! Han er fin han, så man får vel si at det var fortjent!
Monab88 Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Har fått tilsendt et par bilder fra NKK'en. Eros nr. 2 BIS avlsklasse (tusen takk til Sara for lån av kamera!) Legg merke til støvskyen som virvler opp når vi løper..
Guest Christine Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Han stilte ikke i bruks nei, men i unghund. Han ble BIS brukshund på lørdag derimot, på spesialen. Ah, da har jeg fått med meg feil
Huldra Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Ah, da har jeg fått med meg feil Hun tør ikke melde på i bruks på NKKutstillinger, eller for utenlandske dommere, pga at de forhåndsdømmer hunder som stiller i bruks, og tror de er annenrangs. Snålt å tenke på; at hvis han hadde blitt stilt i bruks og ikke unghund, hadde han kanskje ikke vært BIS nå..
Tonje Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Vi fikk flat rød og ble nummer 4 i klassen. Men en kjempefin kritikk og siden vi rasket med oss cert dagen før er jeg strålende fornøyd med helga jeg
ToneS Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Gratulerer med alle som ble fornøyd! Syns det var spesielt morsomt med Micko jeg da Bilder skal jeg snart legge ut i bildetråden.
KristinL Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Gratulerer med alle som ble fornøyd! Syns det var spesielt morsomt med Micko jeg da Bilder skal jeg snart legge ut i bildetråden. Takk Jeg synes også det var spesielt morsomt
Peers Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Hun tør ikke melde på i bruks på NKKutstillinger, eller for utenlandske dommere, pga at de forhåndsdømmer hunder som stiller i bruks, og tror de er annenrangs. Snålt å tenke på; at hvis han hadde blitt stilt i bruks og ikke unghund, hadde han kanskje ikke vært BIS nå.. Fryktelig synd at det ofte skal være en "ulempe" å stille i bruksklasse...
jaktlykke Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 I følge artikkelen på Hunden.no - BIS-vinneren fra brukshundklasse - så stilte Apollo i brukshundklassen på NKK.
Monab88 Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 I følge artikkelen på Hunden.no - BIS-vinneren fra brukshundklasse - så stilte Apollo i brukshundklassen på NKK. Jeg så med egne øyne at den stilte i unghundklassen på NKK'en på søndag.
Guest cavkooik Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 I følge artikkelen på Hunden.no - BIS-vinneren fra brukshundklasse - så stilte Apollo i brukshundklassen på NKK. Jeg har katalogen, og der står Apollo i unghundklassen. Jeg har og spurt eieren (siden jeg jobber sammen med han), og Apollo gikk i unghund på NKK, men i bruksklasse på spesialen dagen før.
Siri Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 Og her er BIR og BIM i kelpie-ringen . Og den suverene vinneren
Huldra Skrevet 30. Juni 2009 Rapporter Skrevet 30. Juni 2009 I følge artikkelen på Hunden.no - BIS-vinneren fra brukshundklasse - så stilte Apollo i brukshundklassen på NKK. Det er feil. I katalogen står han oppført i unghundklassen, og jeg så han i unghundklassen selv. Handleren/oppdretteren som meldte på, sa også til meg dagen før at hun ikke meldte på i bruksklasse på NKKutstillinger av de grunnene jeg nevnte over. Inger har nok blandet litt her, ganske enkelt. Hun var jo tilstede begge dagene.
HHC Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Kjempe morsomt for Kennel Winton, egenoppdrettet fra første(?) kull og greier
Peers Skrevet 1. Juli 2009 Rapporter Skrevet 1. Juli 2009 Kjempe morsomt for Kennel Winton, egenoppdrettet fra første(?) kull og greier Første kullet derfra ja
Guest Dratini Skrevet 3. Juli 2009 Rapporter Skrevet 3. Juli 2009 Hvem ble beste hannhund av kelpiene? Ser ut som om det er "Spike", eller Limp-Bizkit som han heter på stamtavla.
Siri Skrevet 3. Juli 2009 Rapporter Skrevet 3. Juli 2009 Ser ut som om det er "Spike", eller Limp-Bizkit som han heter på stamtavla. Jepp, stemmer det
Guest Jonna Skrevet 3. Juli 2009 Rapporter Skrevet 3. Juli 2009 Og her er BIR og BIM i kelpie-ringen . Og den suverene vinneren OOooh endelig bilder. Så fint hun sto da! Jeg har jo t.o.m vært flink og ikke mast *fniser*
ipadda Skrevet 4. Juli 2009 Rapporter Skrevet 4. Juli 2009 Noen som vet hvordan det gikk med gårdshundene?
Gjest Skrevet 5. Juli 2009 Rapporter Skrevet 5. Juli 2009 Henger litt etter og har var det masse bra, men gratulerer alle sammen!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar