Gå til innhold
Hundesonen.no

Rana (og vefsn) utstillinga


Aussieglis

Recommended Posts

Guest cavkooik
Hrmf, for første gang siden jeg begynte å stille ut så skal jeg ikke hit, ettersom det er kun enkelutstilling i år... Typisk, nå som jeg kunne fått sjansen til å se My liksom.. :icon_confused:

Hallo Cavalita! Du skal da vel på denne utstillinga?!?!?! Det er jo trippelutstilling for cavalier! Jeg skal i allefall dit! :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Cavalita! Du skal da vel på denne utstillinga?!?!?! Det er jo trippelutstilling for cavalier! Jeg skal i allefall dit! :rofl:

Jeg var litt borte vekk når jeg skrev dette tror jeg.. Tenkte på utstillinga i mo i rana som var i Mai jeg..

Så.. SELVFØLGELIG skal jeg dit. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt at det er flere som tenker å dra! :rofl: Var et bra arrangement i fjor i hvertfall syns jeg, fin plass å ha en utstilling på - bare litt surt og kaldt syns jeg å huske :lol: Noen som vet om det blir like bra på den nye plassen de har byttet til nå? Aner ikke hvor noe er i Mosjøen jeg :icon_confused: Vi må vel lete oss vei til utstillingen igjen i år tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg og Kenzo kommer! :rolleyes2: Vi skal da stille og konkurere i agility. Håper jeg da kan få treffe My! :lol:

Jaaaa dere må komme! Det hadde blitt så gøy! :lol: Tror det er en fin plass å gå agility også, sto å så på i fjor og tror nok Kenzo hadde vunnet lett *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Denne dobbeltutstillingen er annethvert år i Mosjøen, annet hvert i Mo i Rana. Er ikke helt sikker på plassen i år, men det skal være rimelig midt i byen, så det går sikkert greit å finne fram. Selv skal jeg jobbe som ringsekretær (vet ikke for hvilken dommer ennå). Håper det kommer masse folk og hunder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Kippermoen står det på hjemmesiden til Vefsn hundeklubb.

Ja, da nærmer det seg! Venter på PM nå, spent på antallet hunder i rasen. Bruker de å sende ut disse tidlig eller sent? Vi kjører oppover fredag, stikker bortom utstillingsområdet og setter opp telt og så flater vi ut på Fru Haugans. Dere som er lokalkjente - er det langt mellom hotellet og utstillingsplassen? Hvor enkelt er det å finne fram for oss som ikke er kjente der?

Barmand - vet du hvilken dommer du skal skrive for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er tre i rasen begge dager, kjenner til begge de andre som stiller.. Hm...

Tja, håper d går bra.. Jeg vet at dommeren på lørdag liker sort hvitt, men dommeren den andre dagen er visst ganske glad i brindle. Så, vi får se.. :aww:

Oppmøte halv 11, lørdag, og halv 8(uuuh!) søndag.

Jeg hater virkelig å stå opp tidlig... Men, iallefall, jeg må nok opp super tidlig, i og med at jeg får så sinnsykt med nerver og trenger en halvtime med ringen for å bli rolig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil, halv ni.. Men, stakkars nervan mine blir åh tremge åh være der senest 8.. Helst før..

Og, vi har sikkert 3 mil åh kjøre... hadde oppmøte klokka 9 i Tromsø, kom brasende klokka kvart over 8, og da holdt jeg faktisk på å drepe min far, fordi vi var så sene, også videre.. På raseutstillingen kom vi opp på plassen 8, skikkelig stressa, vi var for sene, og sånn, men da hadde vi visst ikke oppmøte før 10.. Jeg er hysterisk på sånt... Oppmøte klokka 10 er mye greiere, da.. Jeg kan møte opp å se alle de andre og være rolig når vi går i ringen... :)

Forsåvidt, jeg roer meg i det vi kommer til ringen, men jeg sliter med søvnen, dagen før, og er gennerelt i dritt humør..

Men, altså, bikkja får masse trening, kos og leking, er bare andre mennesker jeg ikke går overens med... Såh!

Er veldig glad i utstillinger, men må nesten lære meg å være roligere i forkant, hviss ikke, spørs det om jeg har no' særlig familie igjen etterpå... :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Uff, kjipt med UVI. Men bra du fikk sove 6 timer sammenhengende, det er jo ganske lenge.  Jeg tror det allerede er blitt en vane for han å våkne i 4-tiden. Han våknet igjen i natt. Lå litt å tygget på sengen og styrte, så sovnet han etterhvert. Og igjen når alarmen går klokken 7, så vil han bare sove videre, så det er virkelig ikke noe stort behov for å tømme seg. Så nå er det bare å få bort den vanen tenker jeg, så får jeg sove natten igjennom 😊
    • Så bra Her har ho begynt å tisse inne, så da var UVI et faktum.. Men men, det skjer ofte med valper.  I natt sov ho i 6 timer sammenhengende, deilig. 
    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...