Gå til innhold
Hundesonen.no

Pipeleker


Mirai

Recommended Posts

Hva mener dere om pipeleker? Tror dere hundene vil ha vanskeligere med å slippe et levende dyr den får tak i dersom den er vant til å leke med pipeleker til de dør?

Mona fikk tak i en fugl en gang for ikke lenge siden. Merkelig. Hun holdt den så forsiktig i munnen og skadet den ikke :D Men hun var så dum at hun slapp den ned på bakken for å leke med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicky får gjerne pipeleker iblant. Men hun får ikke stå der å "drepe" den. Vicky har kun leker til trening. Og uansett hva hun hadde holdt hadde hun sluppet om jeg sa det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater pipeleker...

men det på grunn av min egen mentale helse!! jeg takler ikke å høre på den pipingen hele tia!

Mala hadde ett bein med pipelyd i, det gikk nøyaktig 3 timer så var beinet ute av huset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater pipeleker...

men det på grunn av min egen mentale helse!! jeg takler ikke å høre på den pipingen hele tia!

Mala hadde ett bein med pipelyd i, det gikk nøyaktig 3 timer så var beinet ute av huset! :)

hahahha.... der kan jeg si meg enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så heldig at Billy ikke vil ha pipeleker! :(

Han kan gjærne ha de i munnen og bære på de, men så fort de begynner å pipe så legger han de fra seg og enten går sin vei, eller piper/hyler med.. hehe.. Han er litt redd for de :(

Kattungene hadde samme virkning på han når de var mindre og peip. Han var livredd! Hoho! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tini behandler slike pippe leker pent.. leker jo seff med de..

men så kommer Mico.. han er helt morderisk..

De eneste lekene som han kan ha er slik ORDENTLIG tennis ball og tau..

Resten varer bare i ja skal vi si 5 min.. og når mico har fått hull på leka så får jo Tini ordentlig tak så hun også kan bli med å rive de i filler...

SÅ jeg kaller disse 5 minutter leker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det merkelig nok de pittesmåe pipelekene som overlever...alt annet blir fort drept.

Pipingen er jeg så vant til både hjemmefra og på jobb, at den lyden hører jeg ikke med mindre han ligger i soffan med meg og tygger på pipen rett i øret på meg...da er bikkja og leke kjapt vekke.

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene voffen min tygger på pipeleken så den piper, mens andre voffen "synger" sammen med pipeleken, type iiiiiuuuooooooooaaaooooaaoooo! Veldig sjarmerende med en gang, rimelig stress over tid.  :P  #-o

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har noen pipeleker, Nena elsker å tygge og tygge og tygge..så det piper og piper og piper.. er greit litt men så ber jeg hu bare holde kjeft så gjør hu det ikke mer.. men før så var det så kult, når de var nye så hu løp rundt i hele huset og tygde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier det må jeg bare fortelle noe morsomt :D Vicky ELSKER smådyr!!! Hun elsker marsvin, hamstrer og kaniner og alt som her :D haha.. hun elsker å ligge inntill dem å koooooooooseee. Hvordan er deres hunder med smådyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier det må jeg bare fortelle noe morsomt :P Vicky ELSKER smådyr!!! Hun elsker marsvin' date=' hamstrer og kaniner og alt som her :D haha.. hun elsker å ligge inntill dem å koooooooooseee. Hvordan er deres hunder med smådyr?[/quote']

Samme her, som sagt :D

Og hun elsker å leke med sommerfugler! Det er så søtt å se på! Hun skader dem ikke eller noe, prøver ikke å ta dem, men bare løper sammen med dem og leker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...