Gå til innhold
Hundesonen.no

Conny og Cherrie

Fo2Vidar

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte bare å slenge ut noen bilder av mine 2 hunder som jeg har tatt av dem.

Conny som liten valp for snart 3 år siden. Dette blidet ble tatt når hun var vill og i farta. Men i 2 sekunder la hun seg ned, og det ser jo brått ut som hun har ligget der i evigheter.

31433-5.jpg

Her en hun et par måneder senere. Strukket seg litt mye i beina og tynn som fy ellers i kroppen.

1244271720_resized.jpg

Her en hun i full lek med nabohunden her i huset. Dette var på vinteren for 2 år siden. Når hun var litt over et år gammel.

1244271722_resized.jpg

Man kunne aldri tro at den lille søte valpen kunne bli så stor og barsk som dette her. Dette bildet er tatt i februar i år

1244271718_resized.jpg

Så var det Cherrie da. Her ligger hun på sofaen i vinter. Full oversikt hele tiden.

1244271869_resized.jpg

Snøen er ille for cherrie, siden det floker seg så ille under beina. Så på med skoa og løp av sted.

1244271871_resized.jpg

Med den stemmebruken hennes, så fant vi ut at hun bare måtte få sin egen plate.

1244271870_resized.jpg

Solen skal nytes hvert eneste sekund

1244271872_resized.jpg

Og snipp, snapp, snute, så var innlegget ute.

Skrevet

hehe.... Nei, den plata til cherrie er det nok få som vil ha. Det som er enda værre er alle den øvingen, til alle døgnets tider... Hehe

Cherrie er forøvrig en latterbombe ja. Fra stolen til sofaen så er korteste vei over bordet. Stopper du å kjæle henne, så tar hun fremlabbene og knytter dem rundt armen din. Hun skal gjerne være med ned i kjelleren, men spør du om hun vil dusje, så løper hun opp og vekk fort som fy...

Skrevet
Med den stemmebruken hennes, så fant vi ut at hun bare måtte få sin egen plate.

1244271870_resized.jpg

Og snipp, snapp, snute, så var innlegget ute.

:lol: Fikk skikkelig sansen for Cherrie! Ikke bare ser hun utrolig flott ut, men det høres ut som om hun har litt av en personlighet også! :) Hva er det hun er blanding av?

Skrevet
:lol: Fikk skikkelig sansen for Cherrie! Ikke bare ser hun utrolig flott ut, men det høres ut som om hun har litt av en personlighet også! :) Hva er det hun er blanding av?

Ja det kan man trygt si er en hund med personlighet.. Løper av sted når man sier "Cherrie, skal vi dusje". Griper tak i armen din med fremlabbene når hun vil ha mer kos. Er sjefen i huset (tror hun).

Blandingen hennes er ren gatemix deluxe.. Altså så er det ingen som direkte vet..hehe.. Men skal være mye terrier og litt belgisk fårehund som vi har fått vite.

En liten videosnutt fra noen uker siden.. Vi fant en flaske i skuffen.. hehe

Skrevet
gå inn på bildeforum også Mike<3

nydelig film^^

de ligna sykt mye. ihvertfall ved første øyenkast:P

Ja det var nesten litt skremmende likhet. :yawn:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...