Garp Skrevet 2. Juni 2009 Rapporter Skrevet 2. Juni 2009 Hei. Har vurdert å kjøpe Ruffwear: Swamp Cooler - Kjøledekken. Er det noen som har erfaringer med dette dekkenet? Jeg har en dvergpinscher som er 35 cm høy, hvilken strørrelse trenger han? Noen som har funnet en side med størrelsesbeskrivelse? Kom med erfaringer elelr tips om bedre produkt hvis dere har det. Anita og Garp
Maja&Twinki Skrevet 3. Juni 2009 Rapporter Skrevet 3. Juni 2009 Bumper litt i denne jeg.. ingen som vet? Jeg vil også gjerne vite om kjøledekkenet, evt lignende kjøledekken.
MarieR Skrevet 4. Juni 2009 Rapporter Skrevet 4. Juni 2009 Lurer på om ike psycholynx har et sånn dekken? Hvertfall har hun et kjøledekken, så det går sikkert an å sende PM å spørre.
abox Skrevet 5. Juni 2009 Rapporter Skrevet 5. Juni 2009 Jeg har et sånt kjøledekken fra ruffwear. Brukte det for første gang på treningssamling forrige helg da det var 30 varmegrader hele helga, og er veldig fornøyd med dekkenet (og bikkja:)! Funka som bare det begge deler! :-)
ElinT Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Jeg har også det kjøledekkenet fra ruffwear og er veldig fornøyd med det
Teserere Skrevet 6. Juni 2009 Rapporter Skrevet 6. Juni 2009 Er det et teppe hunden ligger på, eller et dekken den har på seg? Noen som har link til dette?
ElinT Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Skrevet 25. Juni 2009 Er det et teppe hunden ligger på, eller et dekken den har på seg? Noen som har link til dette? Det er ett dekken til å ta på hunden. http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=RW173_var
Midas Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Skrevet 25. Juni 2009 Hvor ofte må det fuktes da? Teker dette kunne vært genialt å bruke på Dina varme dager når vi er i parken og på stranda etc, men hvis det må fuktes veldig ofte med kaldt vann er det ikke alltid det er like enkelt... Edit for å si at størrelsesguide finner du på nettbutikken til Canis som er linket over her. Det er bare å ta mål av hunden
belgerne Skrevet 25. Juni 2009 Rapporter Skrevet 25. Juni 2009 Kjenner ei som har Ruffwear kjøledekken, og jeg tror hun er fornøyd. Selv har jeg akkurat bestilt kjøledekken fra klickerklok.se. Synes dette ser luftigere og lettere ut. Et liknende blir brukt til hester
LB_Shira Skrevet 27. Juni 2009 Rapporter Skrevet 27. Juni 2009 Jeg har også vurdert å kjøpe kjøledekken. Du må gi en lyd når du får dekkenet ditt. Det så faktisk luftig og lett ut. Må man betale toll?? noen som vet? Kjenner ei som har Ruffwear kjøledekken, og jeg tror hun er fornøyd. Selv har jeg akkurat bestilt kjøledekken fra klickerklok.se. Synes dette ser luftigere og lettere ut. Et liknende blir brukt til hester
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar