pippin Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Tenkte jeg skulle introdusere Tila med et par bilder og diverse.. Vår første hund og det går kjempebra så langt Jeg synes hun har utrolige pene tegninger. Og hun har et veldig godt lynne. Kosete og vil helst i fanget. Etter hvert nå så kommer jeg til å trene litt spor, lydighet og kanskje noe annet med henne. Hun skal også lære å bruke kløv slik at hun kan bære sine egne ting på lengre turer. Hun er litt tynn men hun har stor appetitt. Gleder meg til å få mange herlige hundeår framover Forhåpentligvis..
Djervekvinnen Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Kjempeflott hund! Lykke til videre:)
Tapper Skrevet 30. Mai 2009 Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Fjerde bilde ovenifra var jo bare genialt Hvor gammel er hun?
pippin Skrevet 30. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mai 2009 Ja så ikke riktig klok ut på det bildet.. Hu er 8 mnd..
ToneS Skrevet 31. Mai 2009 Rapporter Skrevet 31. Mai 2009 Hun var utrolig vakker! Lykke til videre med henne!
Ine&Pax Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Kjempepen hund! Lykke til med henne. (Forresten, du gikk vel ikke tilfeldigvis på Trøndertun, pippin?)
Papillon Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Kjempevakker! Likte hun skikkelig godt ^^
Tuskelusken Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 *Mer bilder, mer bilder* Kom igjen da!
pippin Skrevet 1. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Jo gikk der ja Ine.. ;P veit hvem du er I bandet t Marius? ;P hehe.. kosli at du fikk deg hund Det går bra me Pax? Liker navnet hans og at det er fra filmen K-Pax.. Elsker den filmen! Kommer flere bilder imorgen.. Da blir det turbilder og et speilrefleks kamera! Så bildene blir litt ordentlige
Ine&Pax Skrevet 1. Juni 2009 Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 Stemmer det! Verden er ikke stor gitt. Pax har det bare bra, og ja, den filmen er knall Gleder meg til å se flere bilder av Tila
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar