Linda=D Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 ja da var det vel på tide å legge inn skryte bilder av Mike her kommer først noen bilder fra de første dagene etter att jeg overtok han: her kommer en liten bildeserie "bortover her lukta det godt" "tror lukta kommer herifra" "uff lukta ble inntens assa" litt flere bilder fra i vinter: i påska var vi på ferie i kragerø så da satt jeg og Mike på toget i ca. 5 timer noen bilder fra påska i kragerø da gikk det ikke an å laste ned flere bilder så da fortsetter jeg nedenfor her
Linda=D Skrevet 26. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 sist helg var vi også i kragerø så her kommer noen blanda bilder fra her hjemme og den turen... (har jo blitt sommer nå så da ble det sommerklipp på Mike)
Linda=D Skrevet 26. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 ps. litt dårlig kvalitet pga. bildene er tatt med mobilen
Gry83 Skrevet 26. Mai 2009 Rapporter Skrevet 26. Mai 2009 Så skjønn Mike er Ser ut som en glad og førnøyd hund, han smiler hele tiden jo
Linda=D Skrevet 28. Mai 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2009 tusen takk:) jeg syns selvfølgelig han er verdens peneste og beste<3
Linda=D Skrevet 1. Juni 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2009 hopper litt her jeg (vil at flere skal se vidunderet mitt )
netteliten Skrevet 1. August 2009 Rapporter Skrevet 1. August 2009 Så utrolig vakker han er! Og for meg er han veldig terrier, ser ikke mye til buhunden i han! Sommerklipp eller sjarmerende rufsete, helt utrolig fin hund! *litt forelsket* klem fra matmor til Peico og Lissy.
Linda=D Skrevet 8. Oktober 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 ja da er det på tide med en ny oppdatering Jeg å Mike har det helt supert å nå har jeg flyttet alene med Mike til Moelv å trives veldig bra. jeg bor i lærerbolig eller hundehuset som vi kaller det sammen med ei jente på 23 å hennes hund så der er det hundesnakk 24/7 vi lager oss kveldsmat å setter oss på kjøkkenet sammen å begynner å snakke å da blir vi ofte sittende til 10 tiden (kunne sittet mye lenger men for å komme meg opp kl. 6 har jeg satt en max tid til kl. 10) så vi har det virkleig bra. Mike bare blosmtrer å er verdens herligste hund å han har blitt mer å mer kosete å oppsøker meg for kos selv. her kommer "noen" bilder av Mike er han ikke bare nydelig? også traff jeg å Mike endelig ei jeg har snaket med på nettet å hennes bartedyr (netteliten på forumet her). det er netteliten som har tatt disse bildene:
softis Skrevet 8. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2009 så søt han var! liker det wheaten uttrykket
MegaMarie Skrevet 10. Oktober 2009 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2009 Det der så ikke ut som en som lager trøbbel! Nåw for et utrykk!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar