Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Ja, rett over her. :getlost:

Vi oppfordrer alle til å komme med sine meninger om hva som er bra, og hva som kan gjøres bedre. Men vi ønsker det i form av konstruktive tilbakemeldinger. På den måten kan vi sammen bidra til et godt og brukervennlig miljø her på Doggis.no. Trenger du hjelp til noe? Les gjennom hjelpdelen og søk i forumet før du spør, svaret ligger kanskje i forumet allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, rett over her. :)

Vi oppfordrer alle til å komme med sine meninger om hva som er bra, og hva som kan gjøres bedre. Men vi ønsker det i form av konstruktive tilbakemeldinger. På den måten kan vi sammen bidra til et godt og brukervennlig miljø her på Doggis.no. Trenger du hjelp til noe? Les gjennom hjelpdelen og søk i forumet før du spør, svaret ligger kanskje i forumet allerede.

hehe fixed :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket ikke på meg, jeg bruker IE da, og kom ikke inn på doggis.no

Men det blir det vel en årnings på, får vel venne meg til å skrive hundesonen nå uansett :getlost:

(Men med tanke på folk som ikke er innom hver dag, og ikke har fått med seg navneskifte blir det litt dumt da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar nok ett par timer før det fungerer for alle. Det man kan gjøre er og slette cookies etc. Men det er jo liten vits når dere vet at den nye adressen er Hundesonen. Dere kan jo eller rope ut til de som ikke vet det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar nok ett par timer før det fungerer for alle. Det man kan gjøre er og slette cookies etc. Men det er jo liten vits når dere vet at den nye adressen er Hundesonen. Dere kan jo eller rope ut til de som ikke vet det:)

"problemet" er folk som har bookmark/favoritter som peker til doggis.no/forum/index.php? eller noe slikt, da får de bare error...

Men regner med folk er så nett-vandt at de da prøver å skrive bare doggis.no etterpå da... :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under "hundesaker i media" står det:

> Dyrevern i Media

Her kan dere diskutere dyrevernsaker som Norske medier og dagspresse tar opp. Husk å oppgi hvem dere linker til.

Er det riktig? Var det sånn før?

Kan godt hende det skal være sånn og alltid har vært sånn for alt jeg vet, men :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under "hundesaker i media" står det:

> Dyrevern i Media

Her kan dere diskutere dyrevernsaker som Norske medier og dagspresse tar opp. Husk å oppgi hvem dere linker til.

Er det riktig? Var det sånn før?

Kan godt hende det skal være sånn og alltid har vært sånn for alt jeg vet, men :getlost:

Det har alltid vært sånn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :ahappy: Syns jeg. :)

Synes også at skriften var litt for "stiv" liksom :) Men ikke at det plager meg mye akkurat :) Kanskje bare tilvenningssak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :) Syns jeg. :ahappy:

Enig med Ingvild jeg. Fonten er feil ift "hundesonen" :) (jada, gi oss lillefingeren og vi spiser heeeele hånden!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Synes nå å mener å huske det var den samme skriften jeg altså...... :) det er nok bare fordi det er ett lengre ord jenter :ahappy:

Neiii?? Tror du det? Jeg er rimelig sikker på at Espen bare tok fonten til Doggis teksten - for den var sånn iaf. Men sonen sin var mer "stiv" som "Voff-voff" fonten :) Tror jeg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...