Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Ja, rett over her. :getlost:

Vi oppfordrer alle til å komme med sine meninger om hva som er bra, og hva som kan gjøres bedre. Men vi ønsker det i form av konstruktive tilbakemeldinger. På den måten kan vi sammen bidra til et godt og brukervennlig miljø her på Doggis.no. Trenger du hjelp til noe? Les gjennom hjelpdelen og søk i forumet før du spør, svaret ligger kanskje i forumet allerede.

Skrevet
Ja, rett over her. :)

Vi oppfordrer alle til å komme med sine meninger om hva som er bra, og hva som kan gjøres bedre. Men vi ønsker det i form av konstruktive tilbakemeldinger. På den måten kan vi sammen bidra til et godt og brukervennlig miljø her på Doggis.no. Trenger du hjelp til noe? Les gjennom hjelpdelen og søk i forumet før du spør, svaret ligger kanskje i forumet allerede.

hehe fixed :getlost:

Skrevet

Ser veldig bra ut utifra det jeg kan se.

Det eneste jeg syns skulle blitt gjort (hvis det ikke jobbes med) er å peke doggis.no hit istedet for slik som nå: Error 404: File Not Found.

Skrevet

Doggis skal pekes hit.. men det kan ta litt tid før det ere helt oppdatert :getlost:

Du kan jo teste i en annen nettleser om det fungerer der...

Skrevet

Funket ikke på meg, jeg bruker IE da, og kom ikke inn på doggis.no

Men det blir det vel en årnings på, får vel venne meg til å skrive hundesonen nå uansett :getlost:

(Men med tanke på folk som ikke er innom hver dag, og ikke har fått med seg navneskifte blir det litt dumt da)

Skrevet

FF: CTRL+SHIFT+Delete (eller: Verktøy - Slett private data... )

Ha kun hake på "Hurtiglager" og trykk "slett private data nå"

Gjerne vær på en annen side som f.eks vg når det gjøres. Nå skal doggis.no virke i FF

Skrevet

Det tar nok ett par timer før det fungerer for alle. Det man kan gjøre er og slette cookies etc. Men det er jo liten vits når dere vet at den nye adressen er Hundesonen. Dere kan jo eller rope ut til de som ikke vet det:)

Skrevet
Det tar nok ett par timer før det fungerer for alle. Det man kan gjøre er og slette cookies etc. Men det er jo liten vits når dere vet at den nye adressen er Hundesonen. Dere kan jo eller rope ut til de som ikke vet det:)

"problemet" er folk som har bookmark/favoritter som peker til doggis.no/forum/index.php? eller noe slikt, da får de bare error...

Men regner med folk er så nett-vandt at de da prøver å skrive bare doggis.no etterpå da... :getlost:

Skrevet

Jeg kom rett inn med en gang, eneste var at jeg ikke var innlogget. Jeg lagret forsiden på forumet, innlogget, som startside, og kom rett på hundesonen med en gang. :)

Flinke dere er! :getlost:

Skrevet

Under "hundesaker i media" står det:

> Dyrevern i Media

Her kan dere diskutere dyrevernsaker som Norske medier og dagspresse tar opp. Husk å oppgi hvem dere linker til.

Er det riktig? Var det sånn før?

Kan godt hende det skal være sånn og alltid har vært sånn for alt jeg vet, men :getlost:

Skrevet
Under "hundesaker i media" står det:

> Dyrevern i Media

Her kan dere diskutere dyrevernsaker som Norske medier og dagspresse tar opp. Husk å oppgi hvem dere linker til.

Er det riktig? Var det sånn før?

Kan godt hende det skal være sånn og alltid har vært sånn for alt jeg vet, men :getlost:

Det har alltid vært sånn.. :)

Skrevet

Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :getlost: Syns jeg. :)

Skrevet
Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :ahappy: Syns jeg. :)

Synes også at skriften var litt for "stiv" liksom :) Men ikke at det plager meg mye akkurat :) Kanskje bare tilvenningssak :)

Skrevet
Kjempeflott!

Men... hadde vi den skriften i banneret da det var doggis.no? Jeg syns å huske at det var samme skriften som "voff-voff", og det hadde i alle fall vært mye finere... :) Syns jeg. :ahappy:

Enig med Ingvild jeg. Fonten er feil ift "hundesonen" :) (jada, gi oss lillefingeren og vi spiser heeeele hånden!)

Skrevet

-Synes nå å mener å huske det var den samme skriften jeg altså...... :) det er nok bare fordi det er ett lengre ord jenter :ahappy:

Skrevet
-Synes nå å mener å huske det var den samme skriften jeg altså...... :) det er nok bare fordi det er ett lengre ord jenter :ahappy:

Neiii?? Tror du det? Jeg er rimelig sikker på at Espen bare tok fonten til Doggis teksten - for den var sånn iaf. Men sonen sin var mer "stiv" som "Voff-voff" fonten :) Tror jeg altså..

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
    • Når dere er med andre valper, har dere gått litt tur sammen først uten å hilse, eller bare sluppet de sammen for lek? Det er ofte litt voldsomt for dem, og bedre om de får bli vant til hverandre på trygg avstand og tid til å lese hverandre først, før de leker.  Ellers er det nok bare å være konsekvent og holde ut, siden tannfellingen knapt har startet.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...