Gå til innhold
Hundesonen.no

Haki og Milo


pippin

Recommended Posts

Siden det ble litt aktivitet her nå så tenkte jeg å legge ut litt bilder av rampeguttene mine også :blink:

Først litt leking.. :whistle:

lek.jpg

ball2.jpg

Han gikk frivillig inni der altså.. ;)

milorr.jpg

Buret dems :P et ombygd Ikea skap.. :x

helebur.jpg

milosover.jpg

Eggeplomme er namnam!

egglite.jpg

eggnam.jpg

Tomt nå da??

eggtomt.jpg

Så noen portrettbilder.. :P

Haki først..

ilder10.jpg

ilder2.jpg

ilder9.jpg

Og Milo..

ilder7.jpg

ilder5.jpg

ilder4.jpg

Ble litt mange bilder men må vise frem klumpene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.. Nei de driter ikke overalt.. :x de har lært seg å bruke toalett.. Kasse med kattesand i.. :P Men uhell kan forekomme da.. er ikke alltid de orker å gå til doen.. :blink: Og de biter heller ikke på ledninger.. ;P

Ellers lukter de ikke så mye synes jeg.. Begge mine er kastrert da.. De slipper jo stinkbomber innimellom men lukten forsvinner fort igjen.. :) Jeg synes faktisk det lukter litt godt av de.. Litt honningaktig.. :whistle:

Ellers er de utroolig rampete og kjempemorro å se på når de spretter over gulvet.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Sparte en del penger på det ja.. :whistle: 700 ca kontra 3000.. ;P

Men nå har jeg ikke ilderne lengre da.. Pga at vi fikk hund.. Men jeg har hilst på de i ettertid nå å jeg savner de kjempemasse! De er fortsatt guttene "mine" føler jeg.. :) En gang skal jeg ha begge deler tror jeg.. Må ihvertfall ha EN av dyrene.. Enten hund eller ilder... så supre kjæledyr skal man lete lenge etter!

Grim: Hunder og ilder kan være sammen ja.. ;P Men man må være OBS hvis hunden har mye jaktinstinkt da.. :lol: Tila har ikke hilst på de.. Men hun hadde muligens blitt LITT for ivrig.. =P Men mange har både hund og ilder... :innocent: Og det går helt fint.. Så lenge de tilvennes hverandre.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte! Kan tenke meg noen av de bildene var vanskelige å ta :) Er selv lykkelig tante til tre rampiser Irja, Tarja og Kovu :lol:

Ildernes lukt er en tilvenningssak på samme måte som store, hårete hunder sin lukt, eller hester for den saks skyld. Ikke værre enn det. Sjarmen veier opp for lukt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesøte! Kan tenke meg noen av de bildene var vanskelige å ta :lol: Er selv lykkelig tante til tre rampiser Irja, Tarja og Kovu :)

Ildernes lukt er en tilvenningssak på samme måte som store, hårete hunder sin lukt, eller hester for den saks skyld. Ikke værre enn det. Sjarmen veier opp for lukt :)

Helt enig.. Synes de lukter godt også jeg nå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...