Gå til innhold
Hundesonen.no

Eksamenstider.


ipadda

Recommended Posts

Jada, Eksamenstider, HURRA!

Jeg håper virkelig jeg slipper å komme opp i noe. Bortsett fra eksamen i MK som alle må ha da...

I morgen skal de trekke ut hvem som kommer opp i engelsk skriflig. Det er ikke sååå ille syns jeg. Så lenge jeg slipper muntlig er jeg glad! :lol:

Hva vil du opp i, ikke opp i? Hva kom du opp i (Når den tid kommer) :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i tredje klasse nå, så jeg skal ha tre skriftlige og en muntlig eksamen. Norsk hovedmål kommer alle opp i, og jeg håper at jeg kommer opp i rettslære og nynorsk i tillegg, evt. biologi. Når det gjelder muntlig håper jeg egentlig at jeg kommer opp i biologi. Matte, religion og historie er vel de fagene jeg minst ønsker å komme opp i muntlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg går førsteåret på videregående nå, og i morgen får vi vite om vi kommer opp i skriftlig eller ikke. Eneste faget vi kan komme opp i er matte, så den er litt kjip..

I en av de siste ukene før sommerferien så får vi vite om vi kommer opp i muntlig, og her er det enten matte eller naturfag.. *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går også tredje året, og i morgen er det trekk av skriftlig. Matte, nynorsk eller økonomi. Kommer jeg opp i matte blir eksamen til førstkommende tirsdag. I tillegg til dette trekket blir det norsk skriftlig og trekk i muntlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil opp i historie muntlig, eller feltarbid. Skriftlig kan vi kun komme opp i matte og nynorsk, og jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg vil opp i. Ingen av delene anntar jeg, da dette virkelig ikke er mine sterkeste fag..heller omvendt :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vite idag om jeg kommer opp i engelsk skriftlig eller ikke...Dør ikke om jeg kommer opp, men litt kjipt er det jo når 17. mai og slikt er imellom. I muntlig kan jeg komme opp i engelsk, naturfag, geografi og samfunnsfag, hvis jeg skal komme opp i noen av disse hadde det beste vært engelsk eller samfunnsfag, naturfag er heller ikke så dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vite om jeg kommer opp skriftlig i dag. Og så lenge jeg kommer opp skriftlig, så er det helt det samme om det er matte eller spansk. Men jeg håper på matte. Men siden eksamner alltid har gått mot meg, så skjer vel det denne gangen òg. Jeg har nemlig alltid kommet opp i det ene faget jeg IKKE vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nettopp vite det!

VI KOM IKKE OPP I SKRIFTLIG;)

men e vil jo heller komme opp i skriftlig en muntlig så da får vi se hva det blir. e håpa jo på å komme opp i matte skriftlig og natur og miljø muntlig.

i muntlig kan vi komme opp i enten natur og miljjø eller matte. jeg vil absolutt ikke ha matte muntlig:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil komme opp i norsk eller hest! :ahappy: (Går hest og hovslager vg2)

Men kommer du ikke opp i hest uansett?

Går det samme som deg og alle vi kommer opp i hest. Det er ikke trekking av det hos oss i allefall. :lol: Regner med det ikke er det hos dere heller?

Jeg har privatist eksamen i Biologi i morgen, fikk nettop vite at klassen min kom opp i norsk skriftlig den 27. mai, også vet jeg at jeg kommer opp i noe med hest - men vet ikke når enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kommer du ikke opp i hest uansett?

Går det samme som deg og alle vi kommer opp i hest. Det er ikke trekking av det hos oss i allefall. :ahappy: Regner med det ikke er det hos dere heller?

Sto akkurat å leste det av på info. tavla her :lol: hehe. Stemmer visst det. Vi har 1 obligatorisk eksamen, også er det noen som blir trukket ut og må ha 2 eksamener i hest. Håper virkelig ikke jeg kommer opp i stalldrift :P Vi kan jo pålutselig få beskjed om å kjøre slåmaskin osv! Så irriterende ettersom vi bare har kjørt det en eneste gang i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hele klassen min kom opp i matte skriftlig, de som ikke kom opp de skulle ha vanlig skoledag. Jeg er eneste som ikke kom opp så jeg vet ikke hva som skjer nå :ahappy:

Heldig du da! :lol: (eller?)

Sto akkurat å leste det av på info. tavla her :P hehe. Stemmer visst det. Vi har 1 obligatorisk eksamen, også er det noen som blir trukket ut og må ha 2 eksamener i hest. Håper virkelig ikke jeg kommer opp i stalldrift :P Vi kan jo pålutselig få beskjed om å kjøre slåmaskin osv! Så irriterende ettersom vi bare har kjørt det en eneste gang i høst.

Jeg vil også ikke komme opp i stalldrift. Det eneste vi gjør der er å kjøre vekk møkka, og reparere ting liksom. Vil helst komme opp i kjøring jeg da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk hovedmål er obligatorisk for meg også (jeg går vg3), og jeg ble trukket opp i norsk sidemål og politikk og menneskerettigheter skriftlig - og det er helt greit. Tre av trekkfagene mine hadde samme eksamensdag, så jeg visste på forhånd at jeg kom opp i nynorsk, og av de tre programfagene er politikk mest interessant, så da er jeg vel egentlig fornøyd. :ahappy:

I muntlig (skal ha én muntlig eksamen) håper jeg på å komme opp i historie, men alle trekkfagene mine er helt kurante å komme opp i egentlig (muntlig kan jeg komme opp i historie, norsk, religion, engelsk, politikk og sosialkunnskap).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg antar det, men litt kjipt å ha intimtimer med læreren 7 timer om dagen helt alene :ahappy:

Får du ikke fri da? :lol:

Tror vi hadde fått fri, hvis det bare hadde vært en elev. Eller at den eleven måtte jobbet med noe i en stund før h*n kunne dratt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...