Gå til innhold
Hundesonen.no

Farm Town

SoppenCamilla

Recommended Posts

Skrevet
Hva er dette... flere avhengighetsdannende spill? På facebook? VIL, VIL. Må jo ha noe å fordrive tiden med mens jeg venter på at avlingene skal vokse, liksom... :rolleyes2:

Hehe, da inviterer jeg deg :icon_cry:

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Hvordan forandrer man utseende sitt? :lol:

Trykk på din egen avatar så får du opp valget :whistle:

Skrevet

Nå har jeg fått dilla også :)

Hvis noen vil sende friendsrequest så kan jeg invitere dere som naboer. Lene Flåten Grønvold er navnet :P

Skrevet
Nå har jeg fått dilla også :)

Hvis noen vil sende friendsrequest så kan jeg invitere dere som naboer. Lene Flåten Grønvold er navnet :aww:

Jeg har lagt deg til som nabo :)

Skrevet

Jeg er også avhengi :) og er endeli tilbake dit etter datakresj :) Så om noen vil ha flere naboer er det bare å legge meg til, Henriette Slettvold heter jeg :lol:

Skrevet

haha så utroooolig bra!! :)

Og jeg som var så stolt av de små mønsterlappene jeg har laget! haha

Skrevet

Om ma går inn på forumet til Farm Town, så under den sosiale delen, så kan man legge ut bilder av gården sin. der er det over 250 forumsider med bilder av gårder (og annet pisspreik). Mye kult å se på! Og jeg ble plutselig ikke så stolt av gården min som ser ut som en drømmeGÅRD lenger... :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Jeg er blitt hekta. Synes ikke det er spesielt morsomt, men jeg bare MÅ spille det :banana:

hehe ja ikke sant. Nå er liksom det morsomme gått litt over, men kan jo ikke la være alikevel :banana:

Skrevet
Min farm har blitt så stor at jeg ikke orker å plowe..

Har mye høyere level enn alle vennene mine, så det er ikke noe konkuranse lengre heller.

Jammen, nå kan du jo leie venner til å pløye for deg også :icon_confused:

Åssen level har du ?

Skrevet
Jammen, nå kan du jo leie venner til å pløye for deg også :whistle:

Åssen level har du ?

Det visste jeg ikke! :icon_confused:

Jeg er bare i level 24, men nærmeste av naboene mine er i level 20, og de spiller ikke lengre..

Skrevet
Det visste jeg ikke! :blink:

Jeg er bare i level 24, men nærmeste av naboene mine er i level 20, og de spiller ikke lengre..

øøøyh, legg til Marit Lilleeng på FB da vel, og bli med i "vår" konkurranse :lol: Her sliter vi for å oppnå level 30 om dagen, og nesten krangler om å få pløye hos andre (ja, man får xp for å pløye hos andre, og eier av gården får også xp :))

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...