Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillingsbur (stoffbur)


Recommended Posts

Jeg har medium til min cav og den er stor for begge jrt'ne til venninna mi, så jeg tror small er mer enn bra nok til en voksen jrt :icon_redface:

Du får ikke velge farge. men jeg bestilte nylig den og fikk blå, så tipper du får den :blink: om du vil velge farge, kan du gå på diggidog :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har medium til min cav og den er stor for begge jrt'ne til venninna mi, så jeg tror small er mer enn bra nok til en voksen jrt :D

Du får ikke velge farge. men jeg bestilte nylig den og fikk blå, så tipper du får den :D om du vil velge farge, kan du gå på diggidog :)

Jeg har sett på diggidog, men skjønte ikke hvordan jeg valgte farge. Men blå er fin, så kanskje jeg bare bestiller fra canis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på diggidog, men skjønte ikke hvordan jeg valgte farge. Men blå er fin, så kanskje jeg bare bestiller fra canis.

Du kan velge mellom brun, camo og rød på diggidog og muligens grønn (men det skriver du innunder spm e.l. på bestillingen. )

Men den blå er veldig fin på canis og den er ikke så sterk blå som det virker som :) Den er nærmere marine blå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...