Jump to content
Hundesonen.no

Utstillingsbur (stoffbur)

Recommended Posts

Sist jeg var på utstilling så jeg en del som hadde stoffbur som kunne klappes sammen, er det noen som vet hva disse heter og hvor man år kjøpt de?

Virket litt lettere og ta med seg rundt enn et aliminiumsbur.

Anbefaler canis sitt canvasbur og kan også anbefale dogman burene :) slitesterke i min erfaring iallefall :)

diggidog.no selger dogman vet jeg. (litt flere fargevarianter å.)

Takk for svar :icon_redface: Hvem str tror dere jeg trenger til en JRT? Så på canis, der sto det at den finnes i 3 forskjellige farger, men man fikk kun velge str. Får man den bare i hvilken som helst av de tre fargene?

Jeg har medium til min cav og den er stor for begge jrt'ne til venninna mi, så jeg tror small er mer enn bra nok til en voksen jrt :icon_redface:

Du får ikke velge farge. men jeg bestilte nylig den og fikk blå, så tipper du får den :blink: om du vil velge farge, kan du gå på diggidog :blink:

Jeg har medium til min cav og den er stor for begge jrt'ne til venninna mi, så jeg tror small er mer enn bra nok til en voksen jrt :D

Du får ikke velge farge. men jeg bestilte nylig den og fikk blå, så tipper du får den :D om du vil velge farge, kan du gå på diggidog :)

Jeg har sett på diggidog, men skjønte ikke hvordan jeg valgte farge. Men blå er fin, så kanskje jeg bare bestiller fra canis.

Jeg har sett på diggidog, men skjønte ikke hvordan jeg valgte farge. Men blå er fin, så kanskje jeg bare bestiller fra canis.

Du kan velge mellom brun, camo og rød på diggidog og muligens grønn (men det skriver du innunder spm e.l. på bestillingen. )

Men den blå er veldig fin på canis og den er ikke så sterk blå som det virker som :) Den er nærmere marine blå :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...