Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK kristiansand


monica_n

Recommended Posts

Jeg får ikke til quoting :P

Bardmand: Hunden der er en svær rhodesian ridgeback faktisk:)

ElinT: Da har jeg faktisk to bilder til av deg :P Også har jeg bilde av ei til med slikens rase, men den var ikke like villig til å bli tatt bilder av :P

Toril: Jeg fikk kose på den søtnosen, men han var vel mer interessert i å snuse i sanden ved siden av meg :D

Lille vakre Erik,han er en going han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg har et bernerbilde eller 747 når jeg kommer hjem og får pakket ut fra helga... :)

*fnis* Hva er det med oss hundefolk? Hvis jeg har med kameraet på en utstilling eller photoshoot kommer jeg aldri hjem med under 500 bilder liksom. :)

Kjekt å se bilder fra helgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis* Hva er det med oss hundefolk? Hvis jeg har med kameraet på en utstilling eller photoshoot kommer jeg aldri hjem med under 500 bilder liksom. :)

Kjekt å se bilder fra helgen! :)

Jeg har vel fire-fem forskjellige fotografer på mine bilder fra helga - jeg knipser gjerne og mye, men rekker ikke så mye når jeg stiller selv. Men så hadde flere av vennene mine glemt eget kamera, så da fikk de knipse når jeg ikke hadde tid. Lurer på hva jeg har på minnebrikka, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristiansand28.jpg

BIR og BIM bernervalp på søndagens spesial; Don Arax Desperado av Hiselfoss og Dum & Deilig av Hiselfoss. Bildet er tatt før bedømmelsen :icon_redface:

kristiansand3.jpg

kristiansand4.jpg

Wello Wellington av Hiselfoss

kristiansand5.jpg

En grand danois i LP klasse 1, har dessverre ikke katalogen foran meg, men syntes det var gøy å se en litt mer udde rase i LP.

kristiansand6.jpg

N.Uch. Latruda's Even Long Shots Make It i veteran, Even blant kjente.

kristiansand8.jpg

Bedårende Bodil av Hiselfoss - vinner av juniorklasse tispe med HP begge dager. X'ens halvsøster

kristiansand9.jpg

JWW-08 Nord.JV-08 Xkumle X-Faktorer av Hiselfoss, X'en blant kjente

kristiansand.jpg

kristiansand1.jpg

kristiansand2.jpg

Yo-Yo Bentley av Hiselfoss, 2 BHK og cert begge dager, lørdag også reserve-CACIB som vil bli til CACIB. Pene halvbroren, det!

kristiansand10.jpg

Int.N.DK.Uch. Ille Ville Isprinsesse av Hiselfoss, nummer to med CK i championklasse lørdag. X'ens farmor.

kristiansand12.jpg

Int.Nord.Uch. Enslige Evelina av Hiselfoss - beste veteran begge dager, henholdsvis 3 BTK og 2 BTK, samt BIS 3 og BIS veteran. X'ens mamma.

kristiansand13.jpg

kristiansand14.jpg

En grosser schweizer sennenhund som stilte, navnet står i katalogen jeg har hjemme...

kristiansand15.jpg

kristiansand16.jpg

Jeg er pittelitte grann svak for afghansk mynde, de er jo bare vakre.

kristiansand18.jpg

Søteste jenta i byen - Dum & Deilig av Hiselfoss. Vi kan vel også kalle henne X'ens kusine, bare for å gjøre dette til et slektsstevne.

kristiansand19.jpg

Innmari mange titler Ola Odelsgutt av Hiselfoss - X'ens vakre pappa, BIR begge dager, her fra lørdagens gruppefinale, hvor han kom til semifinalen.

Emma øver seg på å ta bilder i mørk hall av lyse hunder, fra gruppefinalen til gruppe 3:

kristiansand20.jpg

Bedlington terrier

kristiansand21.jpg

Bull terrier

kristiansand22.jpg

kristiansand23.jpg

West highland white terrier.

kristiansand24.jpg

Kennel Hiselfoss BIS 3 oppdretterklasse. Tre generasjoner - helt til høyre Lillemor, helt til venstre sønnen Ola, nummer to Olas sønn Bentley. Tredjemann er Balder, ikke i nær slekt.

kristiansand25.jpg

X'ens mamma Lina i BIS veteran-finalen.

kristiansand27.jpg

Lina med sine tippoldebarn Arax og Donna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum & Deilig må jo være et av de beste navnene noensinne :icon_redface:

Ja, jeg vet - og eierne påstår at hun lever opp til navnet sitt også. Egentlig kalles hun Donna, men det blir visst oftere og oftere til Dumma.

Broren heter forresten Dærsken Døtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet - og eierne påstår at hun lever opp til navnet sitt også. Egentlig kalles hun Donna, men det blir visst oftere og oftere til Dumma.

Broren heter forresten Dærsken Døtte!

Oh, det hadde vært moro å høre det navnet bli uttalt over høytaleranlegget på for eksempel en engelsk utstilling :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristiansand.jpg

kristiansand1.jpg

kristiansand2.jpg

Yo-Yo Bentley av Hiselfoss, 2 BHK og cert begge dager, lørdag også reserve-CACIB som vil bli til CACIB. Pene halvbroren, det!

Mange fine hunder, men han her fanget blikket mitt av en eller annen grunn. :icon_redface: Han ser så happy og oppmerksom ut. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine hunder, men han her fanget blikket mitt av en eller annen grunn. :icon_redface: Han ser så happy og oppmerksom ut. :blink:

Han er en go'ing! Bare 19 måneder, og så flott allerede. Han går i en flokk med tre hannhunder, og Even er stadig vekk på besøk der - og hannhundene går supert sammen, aldri noe tull eller knuffing. Bentley er rett og slett en behagelig og avslappet kis. Og hele han utstråler bare "god". Det er nok en grunn til at jeg kom hjem med over 40 bilder av ham etter helga, det er godt å se på ham.

Og han er veldig oppmerksom på bilde 1 og 3, for da så han på et telt hvor det satt to løpetidstisper... :blink:

*dagens reklame for Bentley*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...