Gå til innhold
Hundesonen.no

Gavehjelp


Maria

Recommended Posts

Dere snille doggiser kan kanskje hjelpe meg med noe... :)

Det har seg sånn at jeg snart skal i bursdagsselskap til en god kamerat som jeg ikke har kjent spesielt lenge. Vi har vel egentlig bare kjent hverandre i drøye to måneder, men bor i samme kollektiv og er derfor sammen så og si hver dag. Jeg føler liksom ikke jeg kan komme uten å ha med en liten ting, men har altså ikke snøring på hva det skulle kunne være. Fyren det er snakk om er type vestkantgutt (litt snobbete mao) med god sans for humor, spesielt sarkasme/ironi. Han liker musikk veldig godt, spesielt rock. Liker film og sånne ting... Ikke spesielt "nerdete" (leser ikke litteratur i stor grad f.eks). Forholdet oss i mellom... Hm. Åpent, snakker om alt, litt følelser fra den ene kanten vet jeg. Så...

Noen idèer? :)

Glemte å nevne at han er 21 år. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ja, noe med musikk hadde helt sikkert funket. :)

Kinobilletter tror jeg jeg styrer unna. Hehe. Vi har vært på kino, og det føler jeg liksom blir en date-invitasjon. Han som er mest interessert foreløpig. Blir kanskje å gi ham litt feil signaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Ja, noe med musikk hadde helt sikkert funket. :)

Kinobilletter tror jeg jeg styrer unna. Hehe. Vi har vært på kino, og det føler jeg liksom blir en date-invitasjon. Han som er mest interessert foreløpig. Blir kanskje å gi ham litt feil signaler?

Ja.

Kikket på gadgets.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre ham om hva han ønsker seg, da?

Det er da vel mye morsommere å overraske? :)

Jeg tenkte også gavekort. Du kunne jo gitt kinobiletter der han kunne velge hvem han skulle ta med? Kanskje flere biletter enn bare to og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...