Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor er PitBullen ?


Brimm

Recommended Posts

Hvor er Pittbullen??

Pit Bull. Ikke Pitt Bull eller Pitbull, men Pit Bull. En forkortelse av American Pit Bull Terrier. Nuff said.

Sorry, det er ikke meningen å la det gå ut over deg. Det er bare virker veldig ironisk for meg at den rasen ALLE har en mening om er det ingen som klarer å stave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pit Bull. Ikke Pitt Bull eller Pitbull, men Pit Bull. En forkortelse av American Pit Bull Terrier. Nuff said.

Sorry, det er ikke meningen å la det gå ut over deg. Det er bare virker veldig ironisk for meg at den rasen ALLE har en mening om er det ingen som klarer å stave.

Artig, og så har jeg de selv :) , alldri hatt noe problem med å stave det rett, øøø, men tydeligvis ikke når det gjelder! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisco-Redboy/jocko-Rascal/Jeep/lonzo! Only the Best of the Best ! kan sende deg Pedd'n på PM men siden du var en smule ufin må det vurderes :)

Har 4 snart på vei , 2 tisper skal selges , de er meget meget bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en rase som APBT er det definitivt mange meninger om hva som er the best of the best. Personlig liker jeg enklte av de rene familiene uten altfor mye utkrysninger. Men det er selvsagt mange fine krysninger som har bevist seg å være gode. Mange gode hunder i de fleste linjer egentlig.

Jeg er glad for at du er fornøyd med hundene dine. Hvorfor skal du selge de to tispene om de er så bra?

Jeg har forøævrig ikke vært ufin i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg Skrev hva alle mine hunder er har Flere skjønner du , de som kommer snart er mye Garner/Boudreaux

Det var en Flipp det med ufin men Liker ikke å bli Retta på men men Skrev jo feil så

Best of the Best var å en fleip

Og du har vell nok med di hundene du har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bor ikke du sammen med hundene dine? Er det en kompis av deg som passer på tispene dine mens de er drektige?

Hva er det du prater om?

Er du oppdretter eller avler du bare?

Hva er forskjellen på de to egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...