Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme eks-kjærester og nåværende kjærester


Bambi

Recommended Posts

I vårt forhold er det jeg som er den håpløse :thumbs:

Jeg roter bort ting, hører ikke på han når han forteller, kommenterer bilkjøringa hans og lager nesten aldri middag

*dobbel :lol: *

Du får be ham komme inn hit å klage :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar
:thumbs: "Du tar med søpla når du går da?"

"jada"

2 min senere gikk han... Og søpla?? Står fortsatt i oppvaskkummen... :lol:

Hm... mente du sa at Lars var så godt oppdratt??

Tror jeg har lite å komme med i denne tråden, bortsett fra at min kommende bedre halvdel med fordel kan være en smule mer ryddig enn hva jeg er *kremt* Tidligere forhold er det jo lite vits i å rippe opp i.

Og KarpeS: du er søt du! Stå på retten din til å kommentere, vi trenger absolutt litt mannlig input :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt forhold er det jeg som er den håpløse :thumbs:

Jeg roter bort ting, hører ikke på han når han forteller, kommenterer bilkjøringa hans og lager nesten aldri middag

*dobbel :lol: *

Å der kjenner jeg meg godt igjen.. det er jeg som er kløna og rotehue her i huset.. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ringt gubben for å spørre hvor jeg har lagt fra meg ting :D Stakkars mannen min.. men han har holdt ut med meg i 11 år da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så mye jeg vil på meg takk. Det er der hele problemet er. Menn har jo f*** meg alltid lyst.

Ja, uansett om man har halvsovnet, har tenkt til å lage middag, ikke har dusjet på to dager, har tenkt til å dra et sted, har dårlig tid, holder på å lage mat, sitter på pcen, rett etter en krangel, midt i en krangel, mens man ser på film, eller man bare går forbi dem :thumbs: Skjønner ikke hvor de får all energien fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm snakk om å gjøre riktig valg. Dumpe eksen var veldig bra gjort!

Har møtt en fyr nå to ganger på rad, og det er drømmen! Til nå ihvertfall.. så får vi se hvor mange irritasjonsmomenter som dukker opp!? Men det er mange ting jeg har lært å verdsette mer i et forhold, og andre ting jeg nå skjønner at ikke er så viktig for meg.

Man lærer ihvertfall mye av ekser da! Som man kan ta med seg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uansett om man har halvsovnet, har tenkt til å lage middag, ikke har dusjet på to dager, har tenkt til å dra et sted, har dårlig tid, holder på å lage mat, sitter på pcen, rett etter en krangel, midt i en krangel, mens man ser på film, eller man bare går forbi dem :thumbs: Skjønner ikke hvor de får all energien fra!

*LER MEG FILLETE*

Skriver under på den :lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uansett om man har halvsovnet, har tenkt til å lage middag, ikke har dusjet på to dager, har tenkt til å dra et sted, har dårlig tid, holder på å lage mat, sitter på pcen, rett etter en krangel, midt i en krangel, mens man ser på film, eller man bare går forbi dem :thumbs: Skjønner ikke hvor de får all energien fra!

Forrige forholdet mitt var motsatt! Han hadde jo F*** aldri lyst på meg, og det var flere ganger hvor jeg ble avvist! Det syntes jeg blir litt for feil egentlig, spesielt når det ikke var sånn det første halvåret.. Skjedde vel mer og mer etter at han var utro, og så fortsatte han med å ikke ville dra på fest med meg.

Nei, jeg vil heller ha en kåt kladd av en kjæreste.. enn en som knapt har lyst en gang i uka. Og vi snakker om et par på 20år som var sammen i 1,5år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uansett om man har halvsovnet, har tenkt til å lage middag, ikke har dusjet på to dager, har tenkt til å dra et sted, har dårlig tid, holder på å lage mat, sitter på pcen, rett etter en krangel, midt i en krangel, mens man ser på film, eller man bare går forbi dem :thumbs: Skjønner ikke hvor de får all energien fra!

*LER MEG FILLETE*

Skriver under på den :lol::D

Jeg og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... mente du sa at Lars var så godt oppdratt??

hehe, han rakk nesten ikke komme innenfor døra igjen før han tuslet rett på kjøkkenet og fant søpla, før han forsvant ut med den. Uten at jeg trengte å si NOE! :lol: Jeg bare lo litt for meg selv ;)

Men, et punkt jeg aldri har klart å oppdra Lars på, det er når det kommer til dyrene i huset her... De er MINE de for tenk. Ergo er det jeg som skal gi de mat, lufte, tømme kattedo osv. Og er jeg ikke hjemme, så synd for dyrene. Da får de ikke mat. Eller, det vil si... Kattene har klart å oppdra han selv da. De maser til de FÅR mat de.

Men husker jeg reiste vekk fra Buffy i 2 dager. På dag nr 2 spurte jeg om han hadde husket å fore Buffy, men neida. Mat?? Skal hun ha mat???

Og selv om jeg ligger langflat på sofaen med angsten krypende over ørene mine, mens den slår meg i hodet med en øks, og Bridie står ved siden av og tripper febrilsk fordi hun har måtte la være med tur de siste to dagene fordi mamma er dårlig, så ser ikke Lars problemet. Tur?? trenger hun å ut?? Hun er jo bare litt urolig... :thumbs:

Han gikk hele 3 turer med hundene mens vi hadde Ero her da... Hver for seg tilogmed! Så 6 turer totalt. Men det er også rekorden for de 10 årene vi har hatt hund sammen. Og eneste grunnen til at han gikk med Ero da, var at Ero liksom sku være hans ;) Og han har hatt lyst på valp...

Men, egentlig så er det på en måte greit at dyrene er MINE også.. Liker å ha kontrollen jeg. Men hadde vært godt å bare kunne ta seg av angsten innimellom og sluppet å ha dårlig samvittighet for Bridie i tilegg. Og at de fikk mat om jeg var borte da :D

Ellers godtar jo Lars det meste med dyrene. Nå er det 2 katter og 1 hund her. Det kommer forhåpentligvis en katt eller to til i løpet av 2-3 mnd. Så jeg skal vel ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får be ham komme inn hit å klage :D

Kanskje, men kanskje best å la vær :thumbs:

Å der kjenner jeg meg godt igjen.. det er jeg som er kløna og rotehue her i huset.. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har ringt gubben for å spørre hvor jeg har lagt fra meg ting ;) Stakkars mannen min.. men han har holdt ut med meg i 11 år da :lol:

Godt vi er fler! Er tydeligvis noe bra med oss også da heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det han som er flinkest til å lage mat og vaske og støvsuge.

Jeg derimot irriterer meg grønn over at han tidvis er umulig å prate med og krangle med. Han er og alt for bestemt i sin sak, så ille at når jeg motbeviser han, så er det skjeldent jeg får noen respons.

Min oppgave er å vaske klær, rydde og tørke støv, det er også jeg som må passe på at katta har vann og mat, og at bikkja får medisiner når han trenger det. Til gjengjeld så er det typen som tar bikkja med ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det genetisk at mannfolk glemmer ting fort?

I går ringte jeg duden min (eller kjæresten om du vil :icon_confused: ) og lurte på om han kunne kjøpe med et brød når han likevel var på vei hjem fra jobb. Jada, var ikke noe problem det fikk jeg høre... Altså et brød. Hvor vanskelig er det å huske å stoppe 300 m hjemmefra (jeg var for lat til å gå ned etter lang tur med bikkja :) ) og plukke opp et brød??? Vel, han kom hjem 10 minutter senere... Gikk inn... Gikk til og med inn på kjøkkenet... Tok opp en avis og glodde litt i den, og jeg spurte "Kjøpte du brød?". Hans svar "Hæ, skulle jeg kjøpe det???" :) Flaks for han at det fortsatt var en halvtime til butikken stengte.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bække opp for gubbene litt her da, det er ikke bare de som er glemsk å "litt" rotete :D

Jeg sliter veeldig med å huske ting rundt om kring :P

Jeg ser det rett å slett ikke :) Men jeg har mine moments jeg også da der jeg plutselig får et innfall med masse støv på hjernen. Det blir plutselig gøy å rydde, vaske klær, legge sammen klær, skryte av meg selv mens alt dette skjer :)

og sambo NYTER disse gangene.

Men han har også sine uvaner også. Han lukker sjelden att dører! *frustrasjon*

Og når han kommer hjem fra arbeid så stinker sokkene hans noe *****!

Men jeg har funnet ut at pedalsyre lukter akkurat det samme som Ridderost! :P

Eller omvendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det genetisk at mannfolk glemmer ting fort?

Genetisk tror jeg ikke det er, men at mange gjør det tror jeg nok - undertegnede også.

Men så er ikke akkurat ett brød UBER viktig å huske på heller da ^^. Men rart at han ikke husket det etterpå, for da har vel han holdt på med noe annet når du ringte og som de fleste vet, så får ikke vi mannfolk til å gjøre to ting samtidig - det er visst genetisk :)

Så her er nok feilen din i at du ikke sa ifra "Stopp det du holder på med og hør hva jeg sier til deg". For du kan ikke kreve slike avanserte ting som 2 ting samtidig fra oss enkle menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med å slå opp... for så å komme krypende litt senere! Som om jeg virkelig vil tilbake til et kranglete forhold med en fyr jeg rett og slett ikke klarer å stole 120%..

Hvorfor skal de alltid finne ut at de har vært drittsekker etter at de liksom har fullført drittsekk finalen!

Nei, jeg er virkelig glad jeg har det ute av verden nå! Det er nesten som om jeg er mer lettet enn trist, men så har jo de siste ukene vært mye tårer og dritt da..!

Henger meg på her. Var sammen med en dritt av en fyr som kom til meg å hele tiden sa hvor mange jenter som ville ha han og "åååh! Du er så heldig som har meg!" Er da **** ikke han som skal forklare hvor heldig jeg er som har han. Han burde bare vist hvor heldig han var som hadde meg! Han kom også krypende etter at HAN gjorde det slutt og sa at han kom til å bli verdens mest ulykkelige mann uten meg og nanan. Hadde ikke penger til å svare han på mobilen :P Ikke det at jeg trengte det for å knuse hjerte hans da :)

:P Festlig tråd. Denne må jeg følge med i. Vært borti min del av idioter jeg og, og er lykkelig single.

Har møtt en fyr nå to ganger på rad, og det er drømmen! Til nå ihvertfall.. så får vi se hvor mange irritasjonsmomenter som dukker opp!? Men det er mange ting jeg har lært å verdsette mer i et forhold, og andre ting jeg nå skjønner at ikke er så viktig for meg.

Jeg og var lykkelig singel før jeg møtte en dritt grei fyr. Også havnet han i koma etter en ulykke.. wiii! Nå er jeg stuck sånn midt i mellom singel og opptatt :) Ikke helt lykkelig kan man si. Men venter på han ^^

*LER MEG FILLETE*

Skriver under på den :P:D

Hahahah :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er både hissig og utålmodig mens han er rolig og godlynt. Jeg liker ha kontroll på sakene selv om leiligheta vår ser ut som et horehus. Han er litt vimsete, han, og velter ofte tingi gulvet eller søler. Jeg rydder bordet mens han lager maten her i huet. Vaske klær er han flinkest til, mens jeg følger hakk i hæl, men ser best når ting burde ryddes. Han er flink til å finne på ting med hunden som å leke med ham i hagen og gå korte spaserturer. Han er egentlig perfekt,det er hos meg feilene ligger egentlig. MEN HER I HUSET ER DET JEG SOM KLYPER PÅ RUMPA HANS NÅR HAN LAGER MAT! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN HER I HUSET ER DET JEG SOM KLYPER PÅ RUMPA HANS NÅR HAN LAGER MAT! :icon_redface:

*flire* Den der kan jeg fint signere på selv, dette kan jeg fint finne på når det er en type i hus.

Men når det er sagt, så slår det meg en ting. Denne klypingen som noen av dere ikke liker. Kan det egentlig begrunnes i at dere innerst inne føler at klypingen blir en slags understreking av "kvinnens plass"? Dette med løpestreng mellom kjøkken og seng liksom *flire*

Altså, dere har tydeligvis ikke imot klyping så fremt dere ikke gjør husarbeid? Personlig ville jeg ikke hatt noe imot det med mindre jeg hadde en type som gikk og maste om "kvinnens plass i heimen" og mente det. Ehem.. når jeg tenker meg etter, så hadde jeg heller aldri hatt en sånn type i hus :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*flire* Den der kan jeg fint signere på selv, dette kan jeg fint finne på når det er en type i hus.

Men når det er sagt, så slår det meg en ting. Denne klypingen som noen av dere ikke liker. Kan det egentlig begrunnes i at dere innerst inne føler at klypingen blir en slags understreking av "kvinnens plass"? Dette med løpestreng mellom kjøkken og seng liksom *flire*

Altså, dere har tydeligvis ikke imot klyping så fremt dere ikke gjør husarbeid? Personlig ville jeg ikke hatt noe imot det med mindre jeg hadde en type som gikk og maste om "kvinnens plass i heimen" og mente det. Ehem.. når jeg tenker meg etter, så hadde jeg heller aldri hatt en sånn type i hus :blink:

Det kan være noe i det du sier der Vala :icon_redface: Bortsett fra at gubben aldri maser om kvinnens plass.

Ellers så føler jeg at pellingen blir som ett sånn "jeg vil ha sex" påminnelse.

"Masing" med andre ord og da får jeg fullstendig fnatt etterhvert. LA VÆR Å PELL FOR F**** !

Edit: Lurer på om jeg skal begynne å pelle på ham i stedet. Pelle når han ser på tv, holder på ved dataen, vasker bilen, pusser tenna, koser med bikkja, spiser, vasker gulv , står i dusjen, kler på seg, skal sove, maler husveggen o.s.v.

Da skal vi se om ikke pipa får en annen lyd etterhvert :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så føler jeg at pellingen blir som ett sånn "jeg vil ha sex" påminnelse.

"Masing" med andre ord og da får jeg fullstendig fnatt etterhvert. LA VÆR Å PELL FOR F**** !

Er det ikke slik at kvinner vil ha litt kontakt foruten at det akkurat er sex relatert til det også?

Kan det ikke være slik at han bare syns du har en aldeles deilig rompe og det er hans måte å vise det på, uten egentlig å koble det til sex hver gang. Selv gjør jeg det til madammen og hun gjør det til meg - om vi gjør husarbeid eller ikke. Begge setter pris på det.

Men skjønner deg godt hvis det er slik at det bare er når han vil ha sex, da tror jeg at jeg har følt meg litt brukt der jeg har stått over vaskebøtta på gulvasken også (ot: forøvrig 'hater' jeg gulvvask)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være noe i det du sier der Vala :icon_redface: Bortsett fra at gubben aldri maser om kvinnens plass.

Ellers så føler jeg at pellingen blir som ett sånn "jeg vil ha sex" påminnelse.

"Masing" med andre ord og da får jeg fullstendig fnatt etterhvert. LA VÆR Å PELL FOR F**** !

Edit: Lurer på om jeg skal begynne å pelle på ham i stedet. Pelle når han ser på tv, holder på ved dataen, vasker bilen, pusser tenna, koser med bikkja, spiser, vasker gulv , står i dusjen, kler på seg, skal sove, maler husveggen o.s.v.

Da skal vi se om ikke pipa får en annen lyd etterhvert :lol:

Kommentar til editen din: Jeg har prøvd, og det funker ikke. :cry: Han tror da selvsagt at det er en sex-invitasjon, og reagerer dertil. Kan jo hende det virker annerledes på ditt eksemplar, men sånn var det i alle fall hos oss. :blink:

Er det ikke slik at kvinner vil ha litt kontakt foruten at det akkurat er sex relatert til det også?

Kan det ikke være slik at han bare syns du har en aldeles deilig rompe og det er hans måte å vise det på, uten egentlig å koble det til sex hver gang. Selv gjør jeg det til madammen og hun gjør det til meg - om vi gjør husarbeid eller ikke. Begge setter pris på det.

Men skjønner deg godt hvis det er slik at det bare er når han vil ha sex, da tror jeg at jeg har følt meg litt brukt der jeg har stått over vaskebøtta på gulvasken også (ot: forøvrig 'hater' jeg gulvvask)

:blink: Iiiih!! En mann som har skjønt det! :yawn:

(Og til din neste kommentar; nei, det tror jeg ikke. Det bunner alltid ut i ønske om sex.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at kvinner vil ha litt kontakt foruten at det akkurat er sex relatert til det også?

Selv gjør jeg det til madammen og hun gjør det til meg - om vi gjør husarbeid eller ikke. Begge setter pris på det.

Jeg vil gjerne ha kontakt men ikke sånn kontakt. Ellers er jeg ikke så kvinnelig. Liker ikke å kose.

Kan det ikke være slik at han bare syns du har en aldeles deilig rompe og det er hans måte å vise det på, uten egentlig å koble det til sex hver gang.

Nei.

Kommentar til editen din: Jeg har prøvd, og det funker ikke. :icon_redface: Han tror da selvsagt at det er en sex-invitasjon, og reagerer dertil. Kan jo hende det virker annerledes på ditt eksemplar, men sånn var det i alle fall hos oss. :blink:

Kjipt. Der gikk den planen i vasken.

[(Og til din neste kommentar; nei, det tror jeg ikke. Det bunner alltid ut i ønske om sex.)

/quote]

Jepp. Det gjør nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...