Jump to content
Hundesonen.no

Handlerkurs, Trondheim

xxx12345

Recommended Posts

Pga frafall har vi noen ledige plasser på handlerkurset vårt i schnauzerklubben.

Instruktør: Karl Eddie Berge

Varighet: to kvelder à 3 timer

Når: tirsdag 5. og 12. mai, kl 18.00

Sted: Haakon VII's gt 7 (vis a vis City Lade)

Pris: For klubbens medlemmer kr 500,-

Ikke-medlemmer kr 600,-

Skulle svært gjerne vært med, men med innspurten i diplomoppgaven er det lite tid til overs gitt.. :P Er med neste gang!

Neste gang blir kanskje om et år - tidligst. Det kryr ikke akkurat av handlerkurs her i byen. Terrierklubben har jo jevnlig, men der har jo medlemmene førsteretten. Utenom dem vet jeg ikke av noen jeg - det var derfor dette kurset ble arrangert. Bare sånn til info :P

Neste gang blir kanskje om et år - tidligst. Det kryr ikke akkurat av handlerkurs her i byen. Terrierklubben har jo jevnlig, men der har jo medlemmene førsteretten. Utenom dem vet jeg ikke av noen jeg - det var derfor dette kurset ble arrangert. Bare sånn til info :P

*sukk* Dyktig selger du :P Takker for info, men det forandrer dessverre hverken at jeg har gjort alt for lite med bacheloroppgaven eller at den skal inn 11. juni..

Jeg skulle gjerne ha vært med, men jeg har ikke råd.. :P

Dere får ha det moro dere som skal ivei, så gleder jeg meg til å se dere i ringen i sommer! :P

Og ta gjerne masse bilder om dere får lov..

Så får jeg bare trøste meg med at jeg har fått velpresentert og velvist på en kritikk fra Karl Eddie, så han synes sikkert jeg er ferdig utlært uansett! :P:P

*sukk* Dyktig selger du :P Takker for info, men det forandrer dessverre hverken at jeg har gjort alt for lite med bacheloroppgaven eller at den skal inn 11. juni..

Du må jo ut med hunden likevel?.... :P

Jeg skulle gjerne ha vært med, men jeg har ikke råd.. :P

Dere får ha det moro dere som skal ivei, så gleder jeg meg til å se dere i ringen i sommer! :P

Og ta gjerne massse bilder om dere får lov..

Så får jeg bare trøste meg med at jeg har fått velpresentert og velvist på en kritikk fra Karl Eddie, så han synes sikkert jeg er ferdig utlært uansett! :P:P

Bilder skal vi ha ja, kvaliteten kan jeg imidlertid ikke garantere for...

Edit: må også presisere at dette er et meget rimelig kurs. Terrierklubben hadde til sammenligning et dagskurs, hvor prisen for ikke-medlemmer var kr 1400,-

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...