Gå til innhold
Hundesonen.no

Handlerkurs, Trondheim

xxx12345

Recommended Posts

Skrevet

Pga frafall har vi noen ledige plasser på handlerkurset vårt i schnauzerklubben.

Instruktør: Karl Eddie Berge

Varighet: to kvelder à 3 timer

Når: tirsdag 5. og 12. mai, kl 18.00

Sted: Haakon VII's gt 7 (vis a vis City Lade)

Pris: For klubbens medlemmer kr 500,-

Ikke-medlemmer kr 600,-

Skrevet
Skulle svært gjerne vært med, men med innspurten i diplomoppgaven er det lite tid til overs gitt.. :P Er med neste gang!

Neste gang blir kanskje om et år - tidligst. Det kryr ikke akkurat av handlerkurs her i byen. Terrierklubben har jo jevnlig, men der har jo medlemmene førsteretten. Utenom dem vet jeg ikke av noen jeg - det var derfor dette kurset ble arrangert. Bare sånn til info :P

Skrevet
Neste gang blir kanskje om et år - tidligst. Det kryr ikke akkurat av handlerkurs her i byen. Terrierklubben har jo jevnlig, men der har jo medlemmene førsteretten. Utenom dem vet jeg ikke av noen jeg - det var derfor dette kurset ble arrangert. Bare sånn til info :P

*sukk* Dyktig selger du :P Takker for info, men det forandrer dessverre hverken at jeg har gjort alt for lite med bacheloroppgaven eller at den skal inn 11. juni..

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha vært med, men jeg har ikke råd.. :P

Dere får ha det moro dere som skal ivei, så gleder jeg meg til å se dere i ringen i sommer! :P

Og ta gjerne masse bilder om dere får lov..

Så får jeg bare trøste meg med at jeg har fått velpresentert og velvist på en kritikk fra Karl Eddie, så han synes sikkert jeg er ferdig utlært uansett! :P:P

Skrevet
*sukk* Dyktig selger du :P Takker for info, men det forandrer dessverre hverken at jeg har gjort alt for lite med bacheloroppgaven eller at den skal inn 11. juni..

Du må jo ut med hunden likevel?.... :P

Jeg skulle gjerne ha vært med, men jeg har ikke råd.. :P

Dere får ha det moro dere som skal ivei, så gleder jeg meg til å se dere i ringen i sommer! :P

Og ta gjerne massse bilder om dere får lov..

Så får jeg bare trøste meg med at jeg har fått velpresentert og velvist på en kritikk fra Karl Eddie, så han synes sikkert jeg er ferdig utlært uansett! :P:P

Bilder skal vi ha ja, kvaliteten kan jeg imidlertid ikke garantere for...

Edit: må også presisere at dette er et meget rimelig kurs. Terrierklubben hadde til sammenligning et dagskurs, hvor prisen for ikke-medlemmer var kr 1400,-

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
    • Så da har det ikke noe å si da? Kjekt å vite. Synes Lily er så fint navn.
    • Jøss, teksten din er veldig oppriktig og detaljert! 😊 Det merkes at du virkelig har tenkt nøye gjennom dine erfaringer og hva du forventer av hunden fremover. Det er spesielt hyggelig å se hvordan du analyserer tidligere erfaringer med corgien og puddelen og trekker egne konklusjoner – det vitner om at du er oppmerksom og bryr deg om dyret.
    • Prøver å ha mindre trykk på dobbel L på Lily og Lille sier jeg sånn man sier Lille.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...