Gå til innhold
Hundesonen.no

Ny verdensborger!

xxx12345

Recommended Posts

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Guest Belgerpia
Skrevet

Vakreste barna!

Stolte fine storebror også.

Gratulerer igjen - hun var en ordentlig fin lita tøtte

Guest Dratini
Skrevet
Lille søte! :) Jeg har jo funnet navn til henne! Martine! (minitini martini martine :) )

Åååå ¨så søt! ;) Nydelig liten jente, og storebror er også en vakker gutt!

nuddelig! ;)

Så vakre barn du har! :)

Vakreste barna!

Stolte fine storebror også.

Gratulerer igjen - hun var en ordentlig fin lita tøtte

Takker og bukker, kjenner at tårene presser på, for man synes jo at egne barn er vakre :wub: Og Storebror er kjempestolt (og han fikk en stor gave da vi kom hjem i går, for i garasjen sto det en ny sykkel: "til Martin, verdens beste storerbror, fra Lillesøster". DA var det en gutt som ble kjempeglad kan dere tro!

Guest janson
Skrevet

Haha, jeg elsker disse navnene dere finner til de nye doggissmåttingene! Gratulerer så mye, skjønne var de begge to!:)

Skrevet

Gratulerer med ei nydelig litta jente :) og masse gratulerer til storebror som sikkert synes det er veldig stas å bli det :wub:

Skrevet
Takker og bukker, kjenner at tårene presser på, for man synes jo at egne barn er vakre :) Og Storebror er kjempestolt (og han fikk en stor gave da vi kom hjem i går, for i garasjen sto det en ny sykkel: "til Martin, verdens beste storerbror, fra Lillesøster". DA var det en gutt som ble kjempeglad kan dere tro!

Åååh, nå måtte jeg grine litt :wub:

Helt perfekt vakre er de begge to! :)

Skrevet
Takker og bukker, kjenner at tårene presser på, for man synes jo at egne barn er vakre :) Og Storebror er kjempestolt (og han fikk en stor gave da vi kom hjem i går, for i garasjen sto det en ny sykkel: "til Martin, verdens beste storerbror, fra Lillesøster". DA var det en gutt som ble kjempeglad kan dere tro!

Åh, han er heldig han, som har en så fin og snill lillesøster! Det var veldig fint gjort av henne :wub:

Skrevet

Noe så nyyyyydelig :) Jeg er verdens mest sippete og sitter her med tårer i øynene!

For en vakker og stolt storebror!

Nok en gang gratulerer!

Skrevet

Så skjønn hun er. lille Mina. :wub::) Martin og Mina klinger så fint. Så kommer Maren, Marte, Mats, Mona, Milly og lille Morten minstemann. :)

Guest Dratini
Skrevet
Så skjønn hun er. lille Mina. :):) Martin og Mina klinger så fint. Så kommer Maren, Marte, Mats, Mona, Milly og lille Morten minstemann. :)

Nå har vi vært uten nett i flere dager :D Stjelenor er ikke akkurat det mest populære firmaet her i huset for tiden :D

Men moro at du skriver Mina, for det er navnet vi har kommet frem til, men Maren, Marte, Mats, Mona, Milly og lille Morten minstemann får andre ta seg av :)

Skrevet

Jøss Ida er synsk!

For ett herlig navn lillejenta har fått :) Og det passet veldig bra til storebror også! :) :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...