Synnikken Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Lurer på om det er noen her inne som skal fra Bergen (Stord, Arna osv) mot østlandet så raskt som mulig? Som har plass til lille Boris. For Boris skal nemlig på en liten ferie til Camilla nå som jeg har masse prøver, russetid og mamma ikke kan passe han for meg da hun er syk. Så er det noen som har plass til en liten fyr?
SoppenCamilla Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Jeg har forresten muligheter for å hente han i en to timers kjøreradius fra Sandefjord, så lenge vi timer det sånn at pappa er ferdig på jobben og jeg kan låne bilen hans.
Einstein&Charlie Skrevet 29. April 2009 Rapporter Skrevet 29. April 2009 Skal desværre først til østlandet sidst i juni, hvilket nok er for sent for jer.
SFX Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Bare et tips: Kanskje noen skal til Kristiansand, og kan ta ham med dit?
SoppenCamilla Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Bare et tips: Kanskje noen skal til Kristiansand, og kan ta ham med dit? Jaa, men det er på en måte litt lenge til. Det er ikke lenge til, men det er lenge til allikevel, på en måte.
Evelzz Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Du kan vel evt. fly han ned hvis det er krise? Eller...? Kan forøvrig ha han her noen dager hvis du ikke har tid (frem til du får transport østover)
Synnikken Skrevet 30. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 30. April 2009 Vi klarer oss, camilla henter han!
Vala Skrevet 30. April 2009 Rapporter Skrevet 30. April 2009 Aha! Så det er derfor du kommer til Bergen altså! Nuvel, øl først - så hente Boris
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar