Gå til innhold
Hundesonen.no

Farvel skjønne små

Bambi

Recommended Posts

Åååh, så søte de er :) Men finnes det BM i cavalier spaniel? Eller er de blanding av aussie? Nydelige var de hvertfall. Falt helt for de :D

Hehe, det er blandingsvalper mellom cocker spaniel og aussie tror jeg :D

Veldig herlige valper, og kjempe flotte bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte dobbeltsjekke, og jo: det er aussie x cocker spaniel valper. Herlige dåtter altså, skulle ikke tro den blandingen skulle bli såååååå søt :) Fascinerende farger på dem også, tan-fargene er jo sååå sterke og blå-fargen også. Merkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guuuudameg så utrolig supersøte de er! :D Helt herlige!

Forferdelig å!

Åååh, så søte de er :D Men finnes det BM i cavalier spaniel? Eller er de blanding av aussie? Nydelige var de hvertfall. Falt helt for de :D

Nei det gjør det ikke, det er cocker-aussieblanding som min venninne uheldigvis har hatt.

Hehe, det er blandingsvalper mellom cocker spaniel og aussie tror jeg :P

Veldig herlige valper, og kjempe flotte bilder!

Takk, setter jeg pris på med tanke på dine bilder :P

Fy flate for noen nydelige valper. Blir helt sjuk jo!

Er alle solgt nå?

De er helt :P

Ja alle er solgt og en til mor og en til far :P

Ble litt sjokkert når jeg så du hadde Cavalier også kom det en Blue merle der! I tillegg så lignet de ikke noe særlig på Cavalier så blir spennende å høre hva de er blanding av ^^ Den blue merle var nydelig da!

Hehe, jeg skal ha aussie da! Om det hjelper noe :)

Måtte dobbeltsjekke, og jo: det er aussie x cocker spaniel valper. Herlige dåtter altså, skulle ikke tro den blandingen skulle bli såååååå søt :P Fascinerende farger på dem også, tan-fargene er jo sååå sterke og blå-fargen også. Merkelig

Helt utrolig, men fantastisk deilige :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...