Bambi Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Klikk på bilde for flere bilder Link il de som ikke ser bilde: Slideshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Guuuudameg så utrolig supersøte de er! Helt herlige!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midas Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Åååh, så søte de er Men finnes det BM i cavalier spaniel? Eller er de blanding av aussie? Nydelige var de hvertfall. Falt helt for de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Åååh, så søte de er Men finnes det BM i cavalier spaniel? Eller er de blanding av aussie? Nydelige var de hvertfall. Falt helt for de Hehe, det er blandingsvalper mellom cocker spaniel og aussie tror jeg Veldig herlige valper, og kjempe flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Fy flate for noen nydelige valper. Blir helt sjuk jo! Er alle solgt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Ååhh Så nusselige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Høy "aaaw" faktor på de knøttene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Ble litt sjokkert når jeg så du hadde Cavalier også kom det en Blue merle der! I tillegg så lignet de ikke noe særlig på Cavalier så blir spennende å høre hva de er blanding av ^^ Den blue merle var nydelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Måtte dobbeltsjekke, og jo: det er aussie x cocker spaniel valper. Herlige dåtter altså, skulle ikke tro den blandingen skulle bli såååååå søt Fascinerende farger på dem også, tan-fargene er jo sååå sterke og blå-fargen også. Merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 27. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Guuuudameg så utrolig supersøte de er! Helt herlige! Forferdelig å! Åååh, så søte de er Men finnes det BM i cavalier spaniel? Eller er de blanding av aussie? Nydelige var de hvertfall. Falt helt for de Nei det gjør det ikke, det er cocker-aussieblanding som min venninne uheldigvis har hatt. Hehe, det er blandingsvalper mellom cocker spaniel og aussie tror jeg Veldig herlige valper, og kjempe flotte bilder! Takk, setter jeg pris på med tanke på dine bilder Fy flate for noen nydelige valper. Blir helt sjuk jo! Er alle solgt nå? De er helt Ja alle er solgt og en til mor og en til far Ble litt sjokkert når jeg så du hadde Cavalier også kom det en Blue merle der! I tillegg så lignet de ikke noe særlig på Cavalier så blir spennende å høre hva de er blanding av ^^ Den blue merle var nydelig da! Hehe, jeg skal ha aussie da! Om det hjelper noe Måtte dobbeltsjekke, og jo: det er aussie x cocker spaniel valper. Herlige dåtter altså, skulle ikke tro den blandingen skulle bli såååååå søt Fascinerende farger på dem også, tan-fargene er jo sååå sterke og blå-fargen også. Merkelig Helt utrolig, men fantastisk deilige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 27. April 2009 Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Skal de allerede til nye hjem? De er skikkelig søte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 27. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. April 2009 Skal de allerede til nye hjem? De er skikkelig søte da. De er snart 9,5 uke gammel de De ble fralever når det var 8 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 28. April 2009 Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 De er snart 9,5 uke gammel de De ble fralever når det var 8 uker Jøss, tiden har gått fort. Det er jo ikke lenge siden den første tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambi Skrevet 28. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. April 2009 Jøss, tiden har gått fort. Det er jo ikke lenge siden den første tråden. Nei, men så ble de trådene lagt litt sent ut pluss at de var 4-6 uker på det tidspunktet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. April 2009 Rapporter Share Skrevet 29. April 2009 Helledussen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar