klaraolivia Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Må innrømme at jeg "grugledet" til å få valp i huset igjen.. Men dette har gått over all forventning. Hun var 10 uker i går og hun er kjempeflink og lærevillig ;-) ikke superstressa når det kommer noen på besøk. Takler møte med andre hunder fint, litt tilbakeholden i starten, men blir fort fortrolig.. det er bare så deilig å ha hund i huset igjen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Er det ikke du som hadde Pepper? Hvor er han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klaraolivia Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Er det ikke du som hadde Pepper? Hvor er han? Joda, det er det ;-9 akkurat nå ligger hun og drømmer og sparker under bordet ;-) Det er bare flott med hund i huset. "Ut på tur, aldri sur" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Åja, har han vært borte? (Er det forresten hun eller han? ) Men du må legge inn bilder av han/henne! Hun/han er så nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klaraolivia Skrevet 25. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Åja, har han vært borte? (Er det forresten hun eller han? ) Men du må legge inn bilder av han/henne! Hun/han er så nydelig! Etter en lang diskusjon har vi blitt enig om at hun heter "LADY PEPPER" og det betyr at det er en tispe ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Skjønner det er godt å ha valp i huset igjen ja.. Har en i huset nå og jeg har aldri hatt hund før.. Kjenner jeg savner noe jeg aldri har hatt...En firbent trippende rundt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. April 2009 Rapporter Share Skrevet 25. April 2009 Emnetittelen for denne tråden er lite beskrivende. Fint om du bruker "edit"-knappen og endrer til noe mer beskrivende. Dette innlegget vil bli slettet når dette er gjort. Send en PM eller "Report" innlegget. Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar