Gå til innhold
Hundesonen.no

Pax


Ine&Pax

Recommended Posts

Hadde et topic om Pax i valpeprat, men det har forsvunnet på mystisk vis. :) Hmmm... men jeg lager et her iallefall, siden jeg ikke har gjort det enda! :)

Fullt navn: Reitane's Call Me Pax

Født: 08.11.2008

DSCF0568.jpg

Mor: Reitane's Amanda Lille Blå

Far: Labråten's Fred

Kallenavn: Tyranosaurus Pax, Paxi, Paxærn, Paxersen, Påx, men for det meste bare Pax, som forøvrig er latin og betyr 'fred' :D

Han er som de fleste andre Goldener et lite matvrak som spiser det meste han kommer over! Vi har vært på et valpekurs med fokus på klikkertrening, der fikk vi beskjed om at vi har fått oss et "kreativt" lite vesen med stor motor :) Nå er han snart 6 måneder og han blir egentlig bare mer og mer "kreativ". Men vi er veldig glade i han og han gir oss mye glede! Han begynner å bli en skikkelig kosehund også, til tross for rampestrekene, og er flink til å oppføre seg sammen med barn.

Jeg kunne sikkert skrevet side på side, men det er ikke spesielt interessant for dere så da slenger jeg ut noen bilder i stedet! :D

Flink å posere, selv om matmor laget de rareste lyder for å få han til å legge hodet på skakk!

DSCF0558.jpg

Langbein!

DSCF0554.jpg

Og litt tøff i trynet selvfølgelig...

DSCF0580.jpg

Se så pen hunden min er :)

DSCF0387.jpg

Liten og tjukk, knis.

Hund_Amanda_valperC_42dag_Jule_C2_d.jpg

Hos oppdretter

Redigert1.jpg

Fortsatt liten og uskyldig :D

n646060638_2344590_3910.jpg

DSC00484.jpg

Meeen, vokser fort! Sliter med å holde han, ja! Her er han nesten 4 måneder.

gigavalp.jpg

Blitt en kjekk kar på 5 måneder!

DSC00657.jpg

Kompis med katta... nooot! Pax er veldig glad i lillepus, men lillepus er ikke like glad i Pax :D

DSC00595.jpg

Også litt turbilder :)

DSC00677.jpg

DSC00678.jpg

"Ikke ta pinnen min!"

DSC00682.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...