Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til å lage banner?


Gry83

Recommended Posts

Kunne noen vært så snill å ordnet banneret jeg har på denne siden... http://oliviajenta.wordpress.com/

Jeg vil ha samme teksten,slik som den står nå (gjerne med en annen,fin skrift,men på samme sted),men jeg vil ha bort det "blurrete" rundt teksten,samt en mer dempet grønnfarge inni tekstruta som matcher di øvrige grønnfargene på banneret/siden.

Banneret kan sendes på mail: gryjenta@gmail.com (gidder ikke legge ut banneret her,og ser helst at du ikke gjør det samme-da blir det bare forminska,og jeg vil ha det i original størrelse)

Blir takknemlig for alle bidrag! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha det samme bildet også? :ahappy:

(vi forøvvrig bare nevne at selv om bildet man legger ut blir forminsket, kan man bare trykke på det for at det skal bli original str. men kan selvfølgelig sende på mail, om du helst vil det! :lol:)

edit: sendte deg et lite forslag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha det samme bildet også? :ahappy:

(vi forøvvrig bare nevne at selv om bildet man legger ut blir forminsket, kan man bare trykke på det for at det skal bli original str. men kan selvfølgelig sende på mail, om du helst vil det! :lol:)

edit: sendte deg et lite forslag :D

Tusen takk for banneret,det var helt perfekt! Akkurat slik jeg så for meg. :lol: Nå er det på plass på siden! :D

(Og det ante jeg ikke,trodde det ville forbli forminsket jeg. :D:D Da vet jeg det til en annen gang! Hehe.) Igjen: Tusen takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...