Djervekvinnen Skrevet 18. April 2009 Rapporter Share Skrevet 18. April 2009 Jeg har fått mange sekker med tørrfor til valp etter valpekurs vi har vært på, både eukanuba, spesific, royal canin ol. Noen 1 kgs og 3 kgs. jeg har lyst å gi Nitro dette, og lurer på om jeg bare kan blande alle sekkene og gi han det? Selv om det er ulike merker, har det noe å si? vurderte å gå over på tørrfor en periode, da han virker noe matlei for tiden. Så gå på tørrfor en stund, og så NP igjen senere. Men først ville jeg bruke opp alle småsekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. April 2009 Rapporter Share Skrevet 18. April 2009 Selvfølgelig kan du det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 18. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2009 Johoo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 23. April 2009 Rapporter Share Skrevet 23. April 2009 Det har vi også gjort, funker bra det! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 23. April 2009 Rapporter Share Skrevet 23. April 2009 Mat er mat vil nå jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline&Lillemor Skrevet 23. April 2009 Rapporter Share Skrevet 23. April 2009 Tror det skal gå greit ja:) Men du må passe på hvis du bestemmer deg for å bare gi f.eks eukanuba først og så skal du begynne på royal så må du blande de litt først for ellers kan hunden din få løs mage. Det kan være litt ubehagelig for magen å gå rett fra en type fòr til et annet. Ble litt vanskelig forklart kanskje,hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar