Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i sommer


voluz

Recommended Posts

Hei!

Bor i Trondheim og har 2 whippet'er (begge tisper, den ene snart 2 år og den andre ca. 8 mnd.). Flotte, snille og friske hunder! :)

Men til sommeren skal vi 2 uker til syden (13.-27. juni), og har ingen til å passe hundene... :)

Noen som vet om noen bra kenneler eller andre muligheter i Trondheims-området? :shocked:

post-2402-1239966225_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meldt som krisehjem til sommeren. Kanskje det blir slik at jeg passer på de :) Hos charlottes altså.

Hehe.... høres bra ut. :)

Spørs om det blir Charlottes.. de var litt dyre.. 300 kr pr. påbegynte døgn. Hvis hun tar det pr. hund blir det 600 kr om dagen. Det har vi ikke råd til når Orkdal Hundepensjonat bare tar 260 kr dagen for 2 hunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlottes tar 300,- i døgnet for hund nr. 1 og 250,- i døgnet for hund nr. 2. Blir 550,- i døgnet for oss da. Vi skal være borte i 14 dager, så det blir 7700,- - noe som er langt mer enn vi betaler for vår egen sydenferie...

Så Charlottes må utgå for oss pga. pris.

Orkdal Hundepensjonat AS tar 3640,- for samme periode, så da må det bli der...

Med mindre noen vet om andre hyggelige folk som passer for en billigere pris? :ahappy: Viktigste er jo at hundene får det bra, men "spa-opphold-pris" må dessverre utgå.

Oppdretteren vår hadde gledelig passet, men hun har dessverre akkurat flyttet 50 mil unna, så blir litt tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Nå ble jeg jo veldig nysgjerrig her! Kan jeg spørre hvem disse frøknene er?

Jeg skulle gjerne ha passet de,men har to whippetgutter her,hvorav den ene er en unghund og ei skikkelig hormonbombe,så han hadde stresset fælt med to tisper i hus tror jeg.

Men har du prøvd å spørre på myndeforumet? Eller på sidene til myndeklubben avd.Trøndelag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hei!

Bor i Trondheim og har 2 whippet'er (begge tisper, den ene snart 2 år og den andre ca. 8 mnd.). Flotte, snille og friske hunder! ;)

Men til sommeren skal vi 2 uker til syden (13.-27. juni), og har ingen til å passe hundene... :whistle:

Noen som vet om noen bra kenneler eller andre muligheter i Trondheims-området? :shocked:

Hei hei

har du funnet et sted å ha hundene dine? Jeg kan bistå men vet ikke hvordan du skal få dem til meg (Drammen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Stella

Hei hei

har du funnet et sted å ha hundene dine? Jeg kan bistå men vet ikke hvordan du skal få dem til meg (Drammen)..

Siden det er 28. juni i dag, altså at de kom HJEM fra ferien i går, så antar jeg at de ikke trenger pass til hundene sine lenger :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei!

Bor i Trondheim og har 2 whippet'er (begge tisper, den ene snart 2 år og den andre ca. 8 mnd.). Flotte, snille og friske hunder! :icon_redface:

Men til sommeren skal vi 2 uker til syden (13.-27. juni), og har ingen til å passe hundene... :thumbsup:

Noen som vet om noen bra kenneler eller andre muligheter i Trondheims-området? :shocked:

Heisann! Ble jo litt sent denne gangen, men neste gang kan du eventuelt sjekke ut våre tilbud innen hundepass her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...