Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig noe annet enn piczo!


Toller

Recommended Posts

Da har jeg prøvd å mekke sammen en liten side for oss igjen. Tar gjerne i mot ris og ros! :wub: Noe mer jeg bør ha med? (bortsett fra bilder, for den saken jobber jeg med :D ) Eller noe jeg ikke trenger å ha med som allerede er der? Alle kommentarer tas i mot med takk!

Og en ting: Er det noen som vet om noen gode bildesider? (som jeg kan ha album på, og som jeg kan linke til fra siden min)? Har prøvd photobucket og picasa, men er ikke helt fornøyd.

Siden: Phoebes hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side det. Enkel og grei, ikke noe dill og dall. DU kan jo sjekke ut jalbum: http://jalbum.net/

Jeg er helt grønn når det gjelder å lage hjemmesiden. Så, kan man bruke det albumet på piczo også?

Hjemmesiden din var fin. Veldig oversikkelig, så det er lett å finne frem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt grønn når det gjelder å lage hjemmesiden. Så, kan man bruke det albumet på piczo også?

Hjemmesiden din var fin. Veldig oversikkelig, så det er lett å finne frem :wub:

Det tror jeg man kan, for det er jo bare en link man legger inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest den var fin og ryddig jeg! Kjempefin! :yes:

Takk for det ;)

Fin side det. Enkel og grei, ikke noe dill og dall. DU kan jo sjekke ut jalbum: http://jalbum.net/

Takk, det er enkel og grei jeg går for så det passet bra ;) Da skal jeg sjekke ut jalbum.net når jeg kommer meg på en pc med mine bilder :icon_confused:

Jeg er helt grønn når det gjelder å lage hjemmesiden. Så, kan man bruke det albumet på piczo også?

Hjemmesiden din var fin. Veldig oversikkelig, så det er lett å finne frem :icon_confused:

Takk takk :P Du kan sikkert bruke det på piczo også :P Bare legg en link til siden.

Åh, Josiesøsteren er tilbake! :hug: Fin side, jeg gleder meg til bildene kommer :P Vi har savnet bilder av henne i det siste!

Yesda, Phoebe is back! :P Litt mer motiverende å oppdatere en hjemmeside som ser sånn nogenlunde ut i allefall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Guest LeenaM

Kjempe fin hjemmeside! :ahappy:

Anbefaler www.gbok.com, jeg liker den bedre enn nuffe, for der har man muligheten til å ha privat melding (kan jo også bare sende en mail, men jeg liker bedre gbok sin da, iallefall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker cybertools.se, og liker den bedre enn nuffe, fordi jeg synes nuffe er ustabilt til tider (mulig det er bedre nå). Der kan man også ha privat melding, og man får flere funksjoner med på kjøpet dersom man trenger det; kontaktskjema for eksempel.

Jeg liker blomstene på siden din, nydelig! :) Men galleriet ditt virker ikke helt tror jeg? Det står flere album der, bla Phoebe som valp, men det er ikke en link så jeg får ikke sett noen bilder. Kanskje du bare ikke har lagt inn bildene ennå?

Og i min verden heter det blogG ikke bloG.. :lol: Men det er kanskje bare meg. :)

På siden til Phoebe ville jeg gjort det nederste bildet mindre, for da slipper man å scrolle bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...