Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonen treff i Oslo og omegen..


Marianne

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Blir Loke eneste hanne?

Han tror han er romeo for tiden og kan være enormt masete på milde tisper (han slutter når han får skarp beskjed)men not to worry..jeg tar han i bånd blir han for ille.Eller så gir jeg han klar beskjed.Jeg vet hvor dødsirriterende er å ha en tispe som blir maset ihjel av en hormonell ung hannhund :)

Nei.. det kan hende jeg skal ha med meg Mico .. siden Tini har løpetid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Loke eneste hanne?

Han tror han er romeo for tiden og kan være enormt masete på milde tisper (han slutter når han får skarp beskjed)men not to worry..jeg tar han i bånd blir han for ille.Eller så gir jeg han klar beskjed.Jeg vet hvor dødsirriterende er å ha en tispe som blir maset ihjel av en hormonell ung hannhund :)

Hi hi Chicka er så nusse gal så jeg må vel ta hun bort fra han tenker jeg Love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg plutselig Lørdag men ikke Søndag :oops: :wink:

Ei vennine skal gå med kruttønna si søndag og jeg har lovt å være der.(og har veldig lyst selvfølgelig :lol: )

Men hvis noen fortsatt kan på lørdag så blir vi med..Loke har godt av å bli litt sliten dagen før vi skal drive ekstrem-miljøtrening inne i en hall full av hunder,.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen godtfolk...

Har vært uten nett en stund. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å blitt med på treff på ekeberg sletta. HVis ingen har noe i mot at jeg henger meg på da :oops:

Bor på så og si nesten på Ekebergsletta :lol: og det er et supert sted for både hunder og eiere...

Når og hvor på sletta skal dette hende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel ikke Ekeberg vi hadde planer om (tror jeg da) men i Mærradalen, et ganske perfekt sted å gå tur og det er kjempe lett å komme seg dit! :)

Seff er det greit at du også kommer, Calum!!! :mrgreen: Alle som vil og kan! :mrgreen:

Kan de som ønsker å være med legge meg til msn eller sende meg en pm så kan vi bli enige? Det begynner å nærme seg nå, det er jo snakk om neste helg...! :)

Hadde vært kjempe kos å møtes ihvertfall!!! :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) De er nok vanskelig å få det til å klaffe for alle. Og personlig ville jeg kanskje heller foreslått et sted de fleste vet om.. For eks. Ekebergsletta .. :oops: Er ikke sååå kjent i utkanten av Oslo. (Det er sikkert kjempefint der du snakker om Marianne, men jeg tror jeg vil få problemer med å finne veien dit. :) )

Men det er jo bare å kome med forslag, så kan man fastslå en dato og et sted der flest kan komme.. :)

Jeg leste dette jeg da, ble kanskje litt opphengt i dette :D

Det er kjempe fint her oppe også da :oops: når man kommer seg lit vekk fra selve sletta, skog og kupert treneg...

Men jeg bøyer meg selvfølgelig for flertallet, kommer ditt hvor for det er folk jeg ;) er jo litt av poenget med et slikt treff det :P

Hvor er egentlig dette? Har vel egentlig ikke hørt om det før (selv om jeg har bod i oslo i 23 år :oops: ) Og hvilken dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste dette jeg da, ble kanskje litt opphengt i dette :)

Det er kjempe fint her oppe også da :oops: når man kommer seg lit vekk fra selve sletta, skog og kupert treneg...

Men jeg bøyer meg selvfølgelig for flertallet, kommer ditt hvor for det er folk jeg :) er jo litt av poenget med et slikt treff det :)

Hvor er egentlig dette? Har vel egentlig ikke hørt om det før (selv om jeg har bod i oslo i 23 år :oops: ) Og hvilken dag?

Jeg vet ikke helt... Det har ikke vært så stor jubel for dette så jeg vet ikke om vi bare skal droppe det nå og heller prøvde igjen en annen gang, siden det var så mange som ikke kunne den helgen.. Hva sier dere...?

Mærradalen begynner ved Radiumhospitalet og går opp mot Hovseter og fortsetter til Bogstad og der er jo Sørkedalen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer gjerne på et senere treff, men ser helst at vi finner minst 3 alternativer til steder å dra :) For min del passer det dårlig å dra så langt, fordi jeg er avhengig av at noen kan kjøre meg. Vet ikke hvordan det er for dere andre.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...