TonjeRA Skrevet 7. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 I dag har Ailo vært i buret sitt under en biltur for første gang...Han la seg rett ned og sov, og vi hørte ikke et eneste pip fra han... Da vi stoppet sov han like herlig, og ville egentlig ikke gå ut av buret engang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 høres ut som du får en "jeg sover i bilen hund" sånn som Kita og fy søren så godt det er:) hørte Ailo hadde fått bamse av "mormor" har du noe bilde av han med den da?? gleder meg til å se han igjen i morra, tenker Kita blir glad også=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 7. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 han er flink den lille tassen...også er han heldigvis gla i å kjøre bil!! hehe...ja, han fikk en blå liten Mikke Mus bamse...Nå ligger de og sover sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriogDiego Skrevet 7. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2009 Ntåå. Så søte de to siste bildene er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 8. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2009 Takk! hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 10. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2009 OI!!! Jeg har gjort mitt første forsøk på å lage egen signatur!! ble faktisk ikke så aller verst da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 10. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2009 for en nydelig valp! flott rase det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 10. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2009 Takk, takk...er selvfølgelig helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2009 Kjempesøt er han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2009 Takk, takk... Her kommer flere bilder av go'klumpen! Ailo i kamp for Norges land!! (skulle egentlig prøve å ta et fint 17.mai-bilde...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 11. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2009 Fy søren så herlig Ordentlig vakker liten tass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 11. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2009 hehe...Elsker det 17.maibildet!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 11. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2009 Ja, det var fint=) Hehe.. Morsomme bilder sammen med Kita også Han er så liten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 12. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 han er ikke så stor ennå, nei...men vokser jo stadig da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
armagnac Skrevet 12. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2009 skikkelig fine bilder av tanteungen min sånn som han angriper det norske flagg, ser man at han fortsatt er svensk statsborger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 13. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2009 hehe...han er nok ingen norsk patriot, nei... men det skal vi no få gjort noe med.... Har kjøpt 17.mai sløyfebånd til han, så da får han pent pynte seg! Nå passer forresten snart den army selen og... prøvde den i stad! Noen flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 16. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2009 Litt bilder fra de siste dagene! Elsker å vise fram den lille klumpen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 16. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2009 Nhå, han er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 16. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2009 Tusen takk! koselig at du synes han er så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 22. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2009 Noen nye bilder av sjarmtrollet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2009 Han er jo bare fantastisk herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 22. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2009 Det er egentlig ikke favorittrasen min, men fy søren så søt han er. Helt utrolig nydelig uttrykk på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 22. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2009 Takk! Kjempekoselig med sånne kommentarer fra noen som ikke er spesielt opptatt av rasen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pupziz Skrevet 24. Mai 2009 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2009 Han er så liten Men fryktelig søt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeRA Skrevet 24. Mai 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2009 hihi...jeg vet! Her kommer flere bilder av sjarmtrollet: En sliten liten gutt, etter noen dager med mye opplevelser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar