Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffen min Ailo

TonjeRA

Recommended Posts

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
ja da vil vi ha MASSE bilder her inne :D hvis ikke du får tid, skal jeg altids få lagt inn noen for deg :D

Hehe...skal nok alltids få tid til å legge inn endel bilder...:P Blir nok ikke få heller... :D Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde i fotokonkuransen her på doggis også...Hvis jeg får tatt et bra bilde som passer til temaet "våryr" da... :) Ser for meg en løpende Ailo ute på plenen eller noe...eller kanskje et søtt sjarmtroll med 17. mai sløyfe...:P (Håper ingen rapper ideen min nå....)

ja, det overasket meg ikke. :P Husker når vi skulle få Luna. Var nesten tortur å vente sånn. :P

Hehe...er det lenge siden dere fikk henne da?

Skrevet

Da sitter jeg og venter på mail fra oppdretter angående øyelysing, blodprøve og vekt på Ailo...:) Trur det skal gå bra, men er spent likevel! :) skal bli gøy å se hvor mye den lille klumpen veier nå...

Ellers så har jeg jo fortsatt nedtelling til torsdan da...Skal jobbe helt til 16.30 i morra, så da kommer dagen heldigvis til å gå fort!!!! Nå er det søren ikke lenge til vi henter han!! Torsdag morgen mellom 07.00 og 08.00 setter vi nesa mot Vesterfernabo, og drømmen har snart gått i oppfyllelse!! :D:)

Skrevet

Hehe...takk! :)

skulle få mer info fra oppdretter i morra...Hun var litt sliten i kveld, så skrev bare en kort mail! :) Skjønner godt at det tar på å ha valpekullet på straks 8 uker, en valp på 4 måneder og to voksne staffer i tillegg til å være gravid selv! :)

Skrevet

Å såå spennende.. det er nesten de siste dagene/timene som er verst. Men da kan man jo bare tenke tilbake på alt man har ventet allerede. Og du har jo ventet veldig lenge har jeg forstått!

Blir kjempegøy å se masse bilder og sånn også!

Skrevet

Ååå Gud, som jeg gleder meg til i morra!!! Nå har vi ordna forsikring til krabaten, og absolutt alt er klart til vi henter han! :) Kjekt å ha han forsikret fra første stund, HVIS det skulle skje noe f.eks på veien hjem...

Kommer MASSE bilder i morra, det skal jeg love dere!! Tenk at drømmen snart skal gå i oppfyllelse!! dette har jeg lengtet etter i mange år! :lol:

Skrevet

Da er Ailo på plass i sitt nye hjem!! :getlost: Turen hjem i dag (på 5 timer) gikk kjempe fint...Ailo sov stort sett hele veien, men var med ut og luftet seg da vi stoppet for å kjøpe is. Da hoppet og spratt han rundt som bare det, og det virket som han koste seg i sola og nøt all oppmerksomheten...

Her kommer noen bilder fra i dag...noen er tatt hos oppdretter, noen i bilen, andre hjemme hos oss...

SDC10535.jpg

SDC10550.jpg

SDC10549.jpg

Ailo med det store gapet

SDC10547.jpg

SDC10545.jpg

SDC10558.jpg

SDC10557.jpg

SDC10569.jpg

SindreogAilopgulvet.jpg

Skrevet

Tusen takk! :ahappy: Flere biler kommer i løpet av helgen! :wub:

Skjønner godt at du gleder deg ja...Har egentlig ikke gått helt opp for meg at Ailo er min ennå...:getlost::wub:

Skrevet

Så utrolig nyydelig :ahappy:

Håper å se masse bilder snart :wub:

Gratulerer masse da=) Gleder meg til å møte dere=)

Har en samboer som kjenner seg litt misunnelig her :getlost:

Skrevet
Så herlig :D Gratulerer så mye, håper du spammer tråden med bilder.

Tusen takk! :P Skal ikke se bort ifra at det kommer noen flere bilder i løpet av dagen... :P

Gratulerer :wub: Gleder meg til å se han på treff etter hvert :P

Takk! :wub: Gleder meg til å treffe dere og...

Så utrolig nyydelig :P

Håper å se masse bilder snart :P

Gratulerer masse da=) Gleder meg til å møte dere=)

Har en samboer som kjenner seg litt misunnelig her :getlost:

Tusen takk...Kommer nok flere bilder i løpet av dagen vil jeg tro! :D

Skjønner godt at samboeren din er misunnelig jeg altså.... :P Ailo er litt av en sjarmør! :ahappy:

Se der ja:-D

Så utrolig kos da:-D

Gratulereeeeeee :D

Takk, takk...:wub:

Skrevet

Grattis med valp, han var rett og slett superherlig..! :getlost: Nyyydelig liten bamse.. :ahappy: Liker staffer jeg, flotte hunder! :wub: Lykke til, og henger meg på bildeønskninger....!

Skrevet
Åååhh, så herlig! Gratulerer masse! Han var bare så fin! :P

Tusen takk! ;) Koselig at du liker han! ;)

Grattis med valp, han var rett og slett superherlig..! :P Nyyydelig liten bamse.. :P Liker staffer jeg, flotte hunder! ;) Lykke til, og henger meg på bildeønskninger....!

Tusen takk! :P Han er et fantastisk lite sjarmtroll! :P staffer er nydeligge skapninger! :P

Her kommer noen bilder fra i dag...

SDC10595.jpg

SDC10581.jpg

MegogAilogutten.jpg

JegogAilosover.jpg

Ailopsinfrsteutstilling.jpg

SDC10622.jpg

SDC10615.jpg

SDC10613.jpg

SDC10603.jpg

SDC10602.jpg

SDC10600.jpg