Gå til innhold
Hundesonen.no

Staffen min Ailo

TonjeRA

Recommended Posts

Er planen at han skal stilles og eller?:)

tenkte vi skulle prøve oss litt i ringen, ja...spesielt siden oppdretter hadde så god tro på han! :wub:

Både gruer og gleder meg litt egentlig... :blush: har jo aldri stilt hund før!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 330
  • Created
  • Siste svar

Da har det kommet to nye filmer fra oppdretteren. ååå, de valpene er bare så utrolig nydelige!!! :)

Her er hele kullet ute på gulvet og leker:

Her leker de med Lillith, oppdretterens 3måneder gamle valp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, særlig den ene hannen der er skikkelig tøff i tryne på film 2, der de leiker med Lillith...:) skikkelig sinnatagg! :):lol:

Også et nytt bilde fra oppdretteren da. her prøver hun å stille han opp, men Ailo er nok ikke helt samarbeidsvillig... :) Litt feil vinkler og greier...men, men...sjarmtroll er han uansett!! :)

Oppstillingsbilde_av_Ailo.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det bare 11 dager til lille Ailo blir nordmann!! :ahappy:

Den 27. april skal valpene helsesjekkes, vaksineres og chippes...og den 28. april skal de øyelyses og ta blodprøve av Ailo for å sende til Norges veterinærhøgskole, slik at vi kan ta han med over grensa på lovlig vis...:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...ja, han er litt av en bolle...veide 315g da han ble født, og er vel på rundt 3kg nå når han er 6 uker...:ahappy:

Liker fargen hans jeg og, han er den lyseste i kullet, så som sagt tidligere, så skilte han seg ut helt fra starten...:lol: Litt moro å ha en staff som ikke er lik alle andre...har nesten ikke sett røde staffer her i landet jeg...hverken på utstillinger eller ellers!? :D

Brindle er fint det også da, men samboer'n er visst ikke helt enig med meg der! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en rød staff her jeg bor for et par uker siden. Det var litt overraskende. Vår gutt er 7 måneder og veier 13,5kg. Tung i stumpen sin han :blink:

Han har begynt å få sterke drifter :) :)

Kan tenke meg dere gleder dere til å få ham hjem nå :)

Skal han sendes med fly eller skal dere hente ham med bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han begynner vel å legge merke til tispene da, i den alderen der...Går seg nok til igjen...:)

Gleder meg som bare det her...snakker ikke om annet om dagen...Samboer'n blir helt oppgitt over meg! hehe... :blink:

Vi henter Ailo med bil... Er en kjøretur på ca 5 timer hver vei...Tar nok litt lenger tid på veien hjem, med tanke på at vi må stoppe litt så Ailo får tissa og greier, men trur det går fint...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant? Han er jo blitt skikkelig barsk! :P

Tenk at det snart er bare en uke igjen a! var og tok ut de siste pengene i dag, så nå ligger de svenske pengene trygt og godt her hjemme og bare venter på å komme i hendene til oppdretteren! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...