Ida J Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Tok litt bilder av Linus i dag. Som vanlig så sto han på to bein og dansa foran døren til hundegården, når jeg skulle slippe han ut. Og det er like morsomt å se de ville gledessprettene hans hver gang døren åpnes (Den andre hunden på bildet er faren min sin jakthund Kajsa, hun er 75% drever og 25% basset) Her er et lite utvalg av bildene: Linus og Kajsa Kajsa \"JEG ER FRI!\" Ble litt sliten av å løpe så mye \"Meg du ropte på?\" Er ikke lov til å løpe ned til naboen Katten vår, Jostein Tørst En trøtt labrador Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Du, Linus tror jeg må være det fineste hannhundnavnet jeg har hørt i mitt liv! Søt var han også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuskelusken Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Å, det var virkelig en fin labbis (det går vel an å kalle det det? )! Og jeg er enig i at navnet hans er kjempefint! Kajsa var også kjempesøt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Linus er råflott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Nydelig hund.. naboungen her heter det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 4. April 2009 Rapporter Share Skrevet 4. April 2009 Kjempefin. Har veldig sansen for labrador, spesielt brune! Min Shibagutt heter forresten også Linus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 9. August 2009 Rapporter Share Skrevet 9. August 2009 Næmmen! Så lik han var min, manglet bare ridgen på snuta. Er noe spesielt med brune labbiser:) Hvem er han etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 9. August 2009 Rapporter Share Skrevet 9. August 2009 Han er kjempeflott! Kajsa var også ordentlig søt Brune labradorer er så fint, har en i nabolaget, og skulle jeg hatt labrador tror jeg det måtte blitt sjokolade gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 9. August 2009 Rapporter Share Skrevet 9. August 2009 Meget pen og mørk farge på han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar