Wanderlust Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 God påske ja (her har ferien begynt for fullt)
Einstein&Charlie Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 Ja god påske alle sammen, har ikke selv ferie, men må på job nesten hele påsken.
PsychoLynx Skrevet 3. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2009 Gudd påsk, skjeleøyehunden! neheheheiiiii! Han skjeler ikke! Det bare SER sånn ut!! Lars har prøvd nå i uker å overbevise meg om at Ero er så lik en kollega av han, som ser begge helgene midt i uka og sånn. Men neeeeeei!!!
MetteOgBeatrix Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 Ja god påske alle sammen, har ikke selv ferie, men må på job nesten hele påsken. Det er du ikke alene om Jeg skal spise appelsiner og kvikk lunsj på lesesalen denne påsken, mens jeg skriver ferdig masteroppgaven min Ha en god påske alle sammen!
Carma Skrevet 4. April 2009 Rapporter Skrevet 4. April 2009 Siden min pc har død lader og alle bilder og sånt ligger på den så har ikke jeg de samme mulighetene som "visse andre"... Men! Man tager hva man haver, er jo tross alt tanken som teller?? God påske til dere alle fra meg og Buffy!
ToneS Skrevet 4. April 2009 Rapporter Skrevet 4. April 2009 Hehe, trodde først Buffy var en brun rev God påske alle sammen!
Carma Skrevet 4. April 2009 Rapporter Skrevet 4. April 2009 Hehe, trodde først Buffy var en brun rev Hvaaaa??? Er da HELT tydelige forskjeller på Buffy og en rev! <_<
ToneS Skrevet 4. April 2009 Rapporter Skrevet 4. April 2009 Hvaaaa??? Er da HELT tydelige forskjeller på Buffy og en rev! <_< Hehe
Marianne Skrevet 4. April 2009 Rapporter Skrevet 4. April 2009 Siden min pc har død lader og alle bilder og sånt ligger på den så har ikke jeg de samme mulighetene som "visse andre"... Men! Man tager hva man haver, er jo tross alt tanken som teller?? God påske til dere alle fra meg og Buffy! Unskyld meg, men Det ser ut som hun har skjeggstubber på leggene *fniiis* Men god påske til alle
PsychoLynx Skrevet 5. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2009 God påske til dere alle fra meg og Buffy! http://i148.photobucket.com/albums/s20/buf...rma/Godpske.jpg *ler så jeg triller av sofaen* :yes:
Carma Skrevet 5. April 2009 Rapporter Skrevet 5. April 2009 Unskyld meg, men Det ser ut som hun har skjeggstubber på leggene *fniiis* Skjegg?? Det er klør! Okei, så er de litt lange, men.... *ler så jeg triller av sofaen* :yes: Av hva???
Guest LeenaM Skrevet 5. April 2009 Rapporter Skrevet 5. April 2009 Da får jeg komme med kaniner jeg, da...
ToneS Skrevet 5. April 2009 Rapporter Skrevet 5. April 2009 Skjegg?? Det er klør! Okei, så er de litt lange, men.... Hehe, tror hun mente lengre opp? De svarte "prikkene" Forresten er jeg helt enig, viste ikke at buffy hadde skjeggstubber på leggene jeg?
Carma Skrevet 6. April 2009 Rapporter Skrevet 6. April 2009 Hehe, tror hun mente lengre opp? De svarte "prikkene" Forresten er jeg helt enig, viste ikke at buffy hadde skjeggstubber på leggene jeg? Høh.... Det er jo flekkene hennes! Det er jo knall likt joh! Siden jeg fremdeles ikke har tilgang til bildene min fant jeg ingen bilde hvor hun poserte AKKURAT likt, men... Tsk tsk tsk....
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar