PsychoLynx Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Idag hilste jeg på Titus for første gang. Søteste kreket (og ja, han _er_ feilfarga )
BDD Girl Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Å herregud! Jeg har alltid likt corgien. Denne her er jo nydelig da, men minnet ikke mye om corgie. Fargen blir helt kræsj for meg, men for en skjønning. :-)
Tuskelusken Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Så vakker han var! Hva er det som er så spesielt med han egentlig?
Lola Pagola Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Synes ikke corgier er pene sånn ellers, men han her var jo helt nydelig
Synnikken Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Idag hilste jeg på Titus for første gang. Søteste kreket (og ja, han _er_ feilfarga ) Dette bildet er så fantastisk! Du er så flink til å ta dyrebilder Marit!
PsychoLynx Skrevet 2. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2009 Så vakker han var! Hva er det som er så spesielt med han egentlig? Nei, er det egentlig noe spesielt da? Mest at jeg syns han er en spesiell hund. Aldri sett lignende. Og feilfarget osv. (for mye hvitt i ansiktet)
Tuskelusken Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Å, ja. Ble bare litt nysgjerig når du skrev " i dag har jeg møtt Titus for første gang". Men som sagt, han var utrolig søt!
PsychoLynx Skrevet 2. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2009 Hvor gammel er han? Er valp sant? 16 uker Å, ja. Ble bare litt nysgjerig når du skrev " i dag har jeg møtt Titus for første gang". Men som sagt, han var utrolig søt! hehe, jammen det ER jo første gangen jeg har møtt han jo!! Han bor forresten i hus med Schæfer Frigg som jeg har lagt ut bilder av før
BDD Girl Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Kommer corgien i merle? Er det en pembroke eller cardigan?
bardmand Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Så vidt jeg vet er det bare cardigan som kommer i merle, så jeg tipper på det. Er han en dobbelmerle, eller er det en annen grunn til at han har så mye hvitt?
Midas Skrevet 2. April 2009 Rapporter Skrevet 2. April 2009 Han var nydelig da! Er dette resultatet av BM+BM eller? Han var kjempeflott synes jeg
Tapper Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 Aww, det nederste bildet var jo helskjønt Synes fargen var fin jeg
SoppenCamilla Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 Hahaha, feteste! Jeg vil også ha en sånn
Sissi Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 oioi han var jo bare helsjønn, så søt at han faktisk ikke så helt ut som en ekte hund en gang
PsychoLynx Skrevet 3. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2009 Dette bildet er så fantastisk! Du er så flink til å ta dyrebilder Marit! Takk! Akkurat det bildet der var nok mer normalt en glipp eller noe annet da, men det ble tøft, så.. Kommer corgien i merle? Er det en pembroke eller cardigan?Det er en cardigan ja Så vidt jeg vet er det bare cardigan som kommer i merle, så jeg tipper på det. Er han en dobbelmerle, eller er det en annen grunn til at han har så mye hvitt? Mor er Blue Merle, faren er tricolor. Så nei, det er ikke en dobbelt merle. Jeg TROR han er den eneste i kullet som har for mye hvitt. Han er fra Immes kennel tror jeg. Han var nydelig da! Er dette resultatet av BM+BM eller? Han var kjempeflott synes jeg Se over Og ja, jeg syns han er nydelig! Men vanskelig å ta bilder av. Kameraet ville bare fokusere på resten av kroppen, ikke det hvite hodet
Synnikken Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 Takk! Akkurat det bildet der var nok mer normalt en glipp eller noe annet da, men det ble tøft, så.. Hehe, Syns jo alle var bra jeg da. Men syns det var så utrolig stilig med bare det lille hviiite fjeset som stakk opp ut av intet Han var knallskjønn!
Victoria Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 Så herlig liten kar Og super fine bilder!
Peers Skrevet 3. April 2009 Rapporter Skrevet 3. April 2009 Han var stilig! Feilfarget eller ei, søt var han uansett Flotte bilder!
PsychoLynx Skrevet 3. April 2009 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2009 Ja, kul liten fyr det der altså!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar