Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilde av deg


Milla-5

Recommended Posts

Jeg har ikke ETT normalt bilde av meg selv tror jeg. Enten er det pose-bilde, fyllebilde eller grimasebilde. What to put in here? føler ikke det er noe poeng i å legge ut de samme bildene som tidligere, ei heller ett år gamle bilder. Fått litt mindre dobbelthake siden da.

Det her er liksom sånn jeg alltid gjør på bilder, dessverre :lol:

n536011347_1947394_854.jpg

Dette er det nyeste bildet jeg har.. Haha. Fine dancemooves (meg i blått)

n897310500_6223856_6878452.jpg

:closedeyes: Flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Kanskje man skulle skrive ut bildene og lage seg en liten katalog som man kan ha med på utstillinger etc. Så slipper man å føle seg så dum når en fremmed person kommer og hiver seg rundt halsen din og sier "ENDELIG TRAFF VI HVERANDRE!" a042.gif:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GetAttachment.aspx.jpeg

Meg med Betty (og noen veninner) jeg er hun med det lyse ødelagte håret. Slik ser jeg ut nå, om man plusser på 5 kilo :lol: og farger håret mørkt.

Ja for de fem kiloene dine eser jo over alle kanter og bauger.. :D

kan ikke SE det engang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje man skulle skrive ut bildene og lage seg en liten katalog som man kan ha med på utstillinger etc. Så slipper man å føle seg så dum når en fremmed person kommer og hiver seg rundt halsen din og sier "ENDELIG TRAFF VI HVERANDRE!" a042.gif:lol:

Hehe, ser for meg det ja... "å Hei du!! Vent litt bare.. *blar febrilsk i katalogen* Å ja, HEEEEEI du , det er DEG ja... :D"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser for meg det ja... "å Hei du! Vent litt bare.. *blar febrilsk i katalogen* Å ja, HEEEEEI du , det er DEG ja... :lol:"

Det krever en sinnrik index med krysskoblinger. Mørkt hår, lyst hår, mørke øyne, lyse øyne, langt hår, kort hår, mellomlangt hår, bølgete hår, rett hår, krøllete hår, fregner, briller, tannregulering, høy, lav, tjukk, feit, osv.

Og selvfølgelig rom for at slike ting kan endre seg...

*glede seg til å treffe Pippin&Symra-damen på utstilling og få bla i katalogen*

Jeg var i sist Hundesport, så jeg gidder ikke å legge inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jeg den første "kællen" til å legge ut :D

post-5259-1238655449_thumb.jpg

Finnes det bare damer/jenter/kvinner (ikke tråkka noen på tærne) her :P:P

Du får fortele om doggis til vennene dine med hundeinterese :lol:

Fint bilde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er meg, en skikkelig hønemor. Bildet er tatt på en fest, så jeg er i full gang på dansegulvet:

http://www.easychickenrecipes.net/chicken-picture1.gif

...og dette er mannen min, Mr. Powers:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7...Powers200px.png

:)

Her er meg da...

For 4 år siden, har ikke forandret meg så mye.

DSC00827.jpg

Og ca nå, bare litt kortere hår nå. Og ikke fullt så kald

Project1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra i sommer, her er jeg brun og fin!

n880810042_4660464_48.jpg

På t-skjorten jeg har på meg står det faktisk "I love my dog". Skal se om jeg finner et bilde av den, for den er jo supersøt!

Her er fra i vinter en gang. Noe kortere hår og noe blekere. Hehe!

n678925290_5729501_7844.jpg

EDIT: Fant det :)

n880810042_4058880_3222.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde? Av meg? Jammen jeg har jo bare bilder av Jaily! :whistle:

facebookbildet.jpg

Har ingen fargebilder av meg selv fra det siste året jeg tror jeg... :)

¨Det var jo fint bilde det

¨Du kan got lege ut et av Jaily og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Her anbefalte også veterinæren Hill's i/d, helst boksmat men den er så dyr så jeg gikk for tørrfor. Min ble fin i magen etter to dager på i/d, i tillegg til Zoolac og Canikur. Går du for tørrfor er det viktig å bløte det opp først.
    • Høres ut som dere har det meste på stell! Kjør på tenker jeg 😁
    • Hill’s ID boksemat har vært redningen de gangene jeg har hatt erfaring med skikkelig mage-/tarminfeksjon hos hund, ikke vet jeg hvorfor denne maten er så effektiv sammenlignet med vanlig skånekost, men det er det. Burde brukes etpar dager lenger enn man tror er nødvendig, og gjerne også DiaTab eller medisinsk kull som tilskudd.
    • Vil gjerne høre deres erfaringer om hund og diare, om hvor langvarig en mage-/tarminfeksjon kan være:  Tispen min er snart 9 år gammel. For halvannen uke siden fikk hun løs mage/diare. Etter noen dager ga jeg henne probiotika, uten at det så ut til å hjelpe.  Tok kontakt med veterinærklinikken, der klinikksekretæren mente at det ikke var noen grunn til konsultasjon så lenge hun var pigg og hadde matlyst. Hun foreslo å bruke Webiotic.  Tispen fikk Webiotic i tre dager, og avføringen ble normal. Nå, tre dager etter avsluttet kur, har diareproblemet kommet tilbake (oppe to ganger i natt...). Jeg har gitt henne probiotika. Det er nå helg, og problemet er jo ikke akkurat akutt. Men har tenkt å ta kontakt med veterinæren igjen på mandag.  Jeg vet jo ikke om klinikken vil mene om tispen "kvalifiserer" til konsultasjon, siden dette ikke ser ut til å gi seg. Bør jeg insistere? I bakhodet lurer jo tanken på tarmkreft. Men altså, hunden virker pigg og spiser. Hadde blod i avføringen tidlig i sykdomsperioden, men ikke nå.  Noen som har noen erfaringer å komme med?  
    • Så denne tråden nå og vil bare skyte inn noe; Det er altfor tidlig å forvente noen som helst grad av renslighet for en valp på den alderen. Den har ikke rukket å utvikle blærekontroll nok til å engang vite i forkant når den må på do. Den vet det ikke før den plutselig tisser seg ut. Nå er det en stund siden du skrev innlegget, og jeg antar at du har begynt å se forbedringer på denne fronten den siste tiden?    
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...