Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig er valpen vår født:D


rottmaneier

Recommended Posts

Da rekker vi sikkert akkurat ikke å være med, for vi henter henne 22 Mai. Også har jeg to eksamen 26 og 28 mai, så da er vi egentlig ikke ledige til å gjøre noenting før etter den 28! hehe.. (og uansett skal man ikke ut på de største utfluktene når valpen nettopp har kommet ihus heller). Men håper det blir ett treff i løpet av sommeren da :blink:

Det blir nok helt sikkert ett treff i løpet av sommeren, så da sees vi jo kanskje :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Bali ble forresten 4 uker igår, og det er 30 dager til vi skal hente henne :) Fikk mail av oppdretteren idag, og de hadde fått sitt første måltid med fast føde idag! og de har begynt å løpe rundt og de kommer til og med når oppdretter plystrer på dem :) Gleder meg masse til hun legger ut flere bilder nå! Og jeg håper vi får komme på valpebesøk om to uker da de er 6 uker gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bor vi i andre retning av dere igjen, nærmere Lillestrøm;) Men er jo ikke for langt til at vi kunne møttes i Oslo området når den lille kommer i hus da:)

men viltfarget? har jeg aldri hørt/sett før på en dsg? har du noe bilde av han da?:)

Nær lillestrøm? Si ifra om du vil sosialisere litt når valpen er i hus da :) Bor selv i Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, tjukka...

Vi skal ha forumtreff for dsg 2. mai, lov å hive seg på selv om man ikke har dsg enda. :wub:

haha, ja kaller henne bare "Tjukka" :wub: Jeg skal jo så klart på valpebesøk den 2 mai jeg da, i tillegg har jeg eksamen 5 og 8! egentlig har jeg ikke tid til valpebesøket, men herregud, hvem klarer å holde seg unna det da?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er deilige i den alderen. Og det blir flere treff. :P Dere er jo dessuten mange nok dsg-valpeeiere rundt her nå til å ha eget valpetreff for dsg, uten bøllete hannhunder med. :P

jada, det blir jo flere treff, både valpetreff og vanlige treff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg endelig fått vært på valpebesøk nr. 2, og fikk selvfølgelig tatt masse bilder:) Valpene er kjempe små tøffinger, som løper rundt og leker, biter, ruller rundt og snubler over hver minste lillle ting ;) Alle skulle sitte på fanget samtidig, og det ble litt "slossing". Nå er det bare 2,5 uker igjen, og det går så fort!

minsket1.jpg

minsket2.jpg

minsket3.jpg

minsket4.jpg

minsket5.jpg

minsket6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...