SoppenCamilla Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Dårlige bildeforhold, lav iso osv, men de har så mange ansiktsutrykk, så de måtte være med selv om de er dårlige. Får ta flere i mårra or somethin'. Hellå there DIE! ..motherfucker! Who goes there? I kill you! Mwahahaha Oggabogga! I haz it No taking it from me Itz mine Nooo I took it! I haz it WOWOWOWOWOWOWOOO NO ESCAPING ME! Come her rubberstickthingy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 *dele opp* Who goes there?! Ai æm jåu faaadaaah Evvvri thing the light tøtsjes... is our kingdom What dis? Rubberstickthingy! Me and Winston Churchill Did you say... ..foooood? Yeah, rubberstickthingy boring. Look! Just lookin' pretteh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Fiiine flatfjesene det! Heeerlige bolletrynene! Syns det var masse finishe bilder her jeg du frøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Flirer bestandig av bildene av de herlige hundene dine Kommentarene gjøre det jo bare bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Herlige hunder. Den kampelgen blir da bare yngre og vakrere for hver gang jeg ser bilder av han. Bokserdamen hadde et praktfullt tannstell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Fiiine flatfjesene det! Heeerlige bolletrynene! Syns det var masse finishe bilder her jeg du frøken! Hihi, takk! Fin-ishe, ja, men i morgen håper vi på fint vær og bedre-ishe bilder. Flirer bestandig av bildene av de herlige hundene dine Kommentarene gjøre det jo bare bedre Haha, så bra! Det er derfor de er her, for å få folk til å le. Herlige hunder. Den kampelgen blir da bare yngre og vakrere for hver gang jeg ser bilder av han. Bokserdamen hadde et praktfullt tannstell. Åååh, Ida, jeg gleeeder meg så til Stangeutstillinga! Da skal kampelgen stilles som veteran! Håper dommerene svimer av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Åååh, Ida, jeg gleeeder meg så til Stangeutstillinga! Da skal kampelgen stilles som veteran! Håper dommerene svimer av. Å ja, for han må da ha drevet med intens styrketrening og Grete Roede og hva vet jeg. Vakker er han. Perla mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Jeg får samme følelse når jeg ser hundene dine som når jeg ser Fleksnes. Jeg må bare le Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Kuleste hundene! Jeg digger uttrykkene til Nemi når hun løper, hun ser så merkelig ut at det blir überkomisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Pen bulle, men den boxer tispa di, hun var flott. God kropp på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MetteOgBeatrix Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Fine, flotte, søte voffene Digger Winsto Churchill looken der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Å ja, for han må da ha drevet med intens styrketrening og Grete Roede og hva vet jeg. Vakker er han. Perla mi! Hihi, jaa. Fikk faktisk en telefon, for jeg måtte få "kjeft" for at jeg er så nervøs mtp utstilling. Jeg får samme følelse når jeg ser hundene dine som når jeg ser Fleksnes. Jeg må bare le Haha, goodie! Håper på mer action i mårra! *sjekke værmelding* Kuleste hundene! Jeg digger uttrykkene til Nemi når hun løper, hun ser så merkelig ut at det blir überkomisk Haha, neei, sier du det? Pen bulle, men den boxer tispa di, hun var flott. God kropp på henne. Ooh, takk! Litt hengepupper, litt lite tenner, litt ukontrollerte ører og litt mange boxere til at ho utmerker seg veldig på utstilling, men vi gir ikke opp! Ho er verdens beste! Fine, flotte, søte voffene Digger Winsto Churchill looken der Haha, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 30. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2009 Selvsagt er hun verdens beste :-) Synes så mange boxere er så spinkle. Liker litt "kropp" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 31. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2009 Kuleste hundene! Jeg digger uttrykkene til Nemi når hun løper, hun ser så merkelig ut at det blir überkomisk Enig i den, det løpetrynet er fantastisk Baghera eldes med stil han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 31. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2009 Tnåååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 31. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2009 herlige bilder av vovvene! Han Baghera gjør meg jo nesten mo i knærne, han er så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2009 Selvsagt er hun verdens beste :-) Synes så mange boxere er så spinkle. Liker litt "kropp" jeg. Så hyggelig å høre! Enig i den, det løpetrynet er fantastisk Baghera eldes med stil han Nemi har mange tryner, ho. Og Baghera blir mer og mer valpete jo eldre han blir. Tnåååå ;) Eniiig. herlige bilder av vovvene! Han Baghera gjør meg jo nesten mo i knærne, han er så flott! Han er påmeldt til NKK Kristiansand, hvis du vil hilsepå ordentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaW Skrevet 31. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2009 Nå fikk jeg endelig se de framtidige innflytterne, ja.. *S* Så søte - og alltid sjarmerende med actionbilder av hunder med "for mye" hud, thihi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar